عینک اپل به اندازه رایانه‌های این شرکت قدرتمند خواهد بود


عینک اپل به اندازه رایانه‌های این شرکت قدرتمند خواهد بود

عینک اپل که سال آینده عرضه خواهد شد از تراشه‌های استفاده شده در آی مک بهره می‌برد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از cnbc، مینگ چی کو، تحلیلگر ارشد TFI Asset Management در یادداشتی به سرمایه گذاران روز جمعه گفت که عینک اپل به اندازه رایانه‌های مک آن قدرتمند خواهند بود و در پایان سال ۲۰۲۲ عرضه خواهند شد. کو به لطف تحقیقاتش در سراسر زنجیره تامین اپل، سابقه درخشانی در پیش‌بینی عرضه محصولات اپل دارد. کو گفت که قدرت پردازش عظیمی که این عینک دارد، کمک می‌کند تا اپل از رقبایش متمایز شود، زیرا عینک اپل بدون اتصال به تلفن هوشمند یا رایانه کار‌های خود را انجام می‌دهند. گزارش‌های قبلی اشاره می‌کردند که این عینک برای کار کردن نیاز به اتصال آیفون دارد.

عینک اپل به اندازه رایانه‌های این شرکت قدرتمند خواهد بود

آخرین گزارشات منشر شده درباره اپل مربوط به رایانه‌های مک است که به لطف بخش توسعه پردازنده‌های اپل از تراشه‌های متفاوتی برخوردارند. این تراشه‌ها که اپل آن‌ها را M۱ می‌نامد، عملکرد بهتری نسبت به پردازنده‌های اینتل دارند که قبلاً اپل استفاده می‌کرد و در عین حال عمر باتری را تا حد زیادی حفظ می‌کردند. پاییز امسال، اپل جدیدترین و قدرتمندترین نسخه پردازنده M۱ را با نام‌های M۱ Pro و M۱ Max در مک بوک پرو جدید منتشر کرد. کو گفت که عینک اپل همچنین از پردازنده‌ای مبتنی بر M۱ استفاده خواهد کرد.

با این حال، کو گفت اپل این عینک را به عنوان یک لوازم جانبی آیفون قرار می‌دهد، نه جایگزینی برای آیفون، این مسئله نشان می‌دهد که آیفون در بخش لوازم جانبی پوشیدنی مانند AirPods و Apple Watches نیز می‌خواهد یک پرچمدار باشد. البته سهام اپل در روز جمعه در به دلیل فروش گسترده بازار بیش از ۲ درصد کاهش یافت.

بیشتر بخوانید

عینک هوشمند اپل جایگزین نمایشگرها خواهد شد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !