امام جمعه خورموج: نقش بسیج در تثبیت و استحکام نظام برجسته است


امام جمعه خورموج: نقش بسیج در تثبیت و استحکام نظام برجسته است

بوشهر-ایرنا- امام جمعه خورموج استان بوشهر گفت: بسیج یکی از ارزشمند ترین یادگارهای رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) است که نقش موثری در تثبیت و استحکام نظام مقدس اسلامی ایران داشته است.

حجت الاسلام علی زاهددوست روز یکشنبه در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان دشتی افزود: حضرت امام خمینی (ره) با دستور پنجم آذر ۵۸ شجره طیبه نهادی مقدس و بسیار تاثیرگذار را برای ثبات و پیشرفت انقلاب اسلامی صادر کردند.

وی افزود: در ۴۲ سال گذشته این نهاد مقدس توانسته با آموزش، سازماندهی و بکارگیری میلیون ها جوان انقلابی، ارزشی و ولایی تمام تهدیدها و توطئه های دشمنان به ویژه استکبار جهانی به سرگردگی امریکا را خنثی کنند.

زادهدوست یادآورشد: امروز بسیج در تمام ارکان و اقشار جامعه به یک ارزش غیر قابل انکار تبدیل شده و با استفاده از توان و ظرفیت همه اقشار و اصناف و نهادها و تشکل های دولتی و غیر دولتی ، دینی و فرهنگی نقش موثر خود را در جامعه به خوبی ایفا می کند.

امام حمعه خورموج با اشاره به رشادت های نیروهای بسیجی در دفاع هشت ساله افزود: حضور نیروهای بسیج در دفاع مقدس تمام برنامه ها و توطئه های دشمنان را برهم زد وتوانست برگ برنده ما در دفاع مقدس باشد و اگر حضور بسیجیان نبود امروز سرنوشت کشور چیز دیگری بود.

وی با اشاره به نقش بسیج در سازندگی و محرومیت زدایی افزود: هم اکنون بیش از ۱۰۰ گروه جهادی در زمینه های عمرانی، فرهنگی، پزشکی ، کشاورزی و خدماتی در سطح شهرستان دشتی مشغول خدمت رسانی و محرومیت زدایی هستند.

امام جمعه خورموج افزود: امروز با توجه به مشکلات اقتصادی و تحریم های ظالمانه دشمنان نقش نیروهای بسیج در عرصه های علمی و خودکفایی و تولیدی بسیار پر رنگ تر و حساس تر است و آنان باید برای نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی و برون رفت وضعیت معیشتی مردم تمام تلاش خود را بکار گیرند.

در این مراسم از بسیجیان برتر و نمونه دشتی تجلیل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس