3 هزار و 200 گروه جهادی بسیج در کرمان فعال هستند


3 هزار و 200 گروه جهادی بسیج در کرمان فعال هستند

کرمان - ایرنا - فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اینک سه هزار و 200 گروه جهادی در استان ثبت شده و فعال داریم و در یکسال گذشته یک هزار و 200 گروه جهادی محله محور ساماندهی شده اند.

به گزارش ایرنا، سردار حسین معروفی عصر یکشنبه در رزمایش اقتدار و خدمات رسانی گروه های جهادی کرمان در محل گلزار شهدای این شهر افزود: در هفته دفاع مقدس امسال ۲۰۰ گروه جهادی در استان کرمان وارد عرصه خدمت رسانی شدند.

وی تصریح کرد: امروز نیز ۵۰ گروه جهادی در گلزار شهدای شهر کرمان جمع شده اند تا همچون شهیدان در مسیر حق ادامه راه بدهند که جزو رویش های جدید انقلاب اسلامی هستند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهارداشت: گروه های جهادی در استان کرمان امروز منشا خیر و برکت، امنیت و آرامش هستند و در عرصه های جنگ سخت و نرم مقابل دشمنان صف آرایی می کنند.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه های محرومیت زدایی در استان کرمان طی ماه های گذشته بیان کرد: اولویت های استان کرمان برای رفع محرومیت زدایی را در ۶ حوزه تقسیم بندی کرده‌ایم.

سردار معروفی افزود: در بحث آب با کمک سپاه و بسیج اطلس دقیق آب استان مشخص شده است و تا پایان سال به ۴۰۱ روستا آبرسانی می شود.

وی با اشاره فعالیت های گروه های جهادی در حوزه بهداشت استان گفت: همچنین در حوزه اشتغال خرد، خانگی و صنایع تبدیلی و در چارچوب اقتصاد مقاومتی سعی کردیم سفره های مردم را رنگین کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: ساخت مسکن مددجویان و محرومان، ارائه خدمات اجتماعی و حوزه فرهنگی نیز از جمله اولویت های گروه های جهادی در استان محسوب می شود.

به گزارش ایرنا رزمایش اقتدار و خدمت رسانی گروه های جهادی کرمان با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان‌ بسیج مستضعفین و جمعی از مسئولان در گلزار شهدای کرمان و در جوار آرامگاه شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

همچنین در این مراسم از تابلو موشن گرافیک سردار شهید حسین یوسف اللهی از رزمندگان لشکر ثارالله کرمان و از همرزمان شهید قاسم سلیمانی رونمایی شد؛ حاج قاسم سلیمانی وصیت کرده بود که مزارش در کنار این شهید باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !