انتشار پرونده ویژه فعالیت های کانون «دوستان آسمانی» در نشریه تخصصی بسیج کشور


انتشار پرونده ویژه فعالیت های کانون «دوستان آسمانی» در نشریه تخصصی بسیج کشور

گواهیان گفت: پرونده ویژه نشریه «آفاق فرهنگ» سازمان بسیج در آخرین شماره خود به فعالیت های کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» پرداخت.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: نشریه تخصصی معاونت فرهنگی و هنری بسیج کشور، در آخرین شماره خود، به فعالیت های گسترده کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در ابعاد مختلف پرداخته است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» افزود: در پرونده ویژه نشریه «آفاق فرهنگ» گزارش های ویژه از موفق ترین پایگاه کشور به چاپ رسیده و در آن از چند نفر از بچه های مسجد گفتگو شده است.

وی بیان کرد: هنر تئاتر در خدمت گفتمان انقلاب اسلامی، هنر جذب، اردو محمل تربیت و... از جمله بخش های این پرونده ویژه در نشریه معاونت فرهنگی و هنری بسیج است.

گواهیان عنوان کرد: همچنین سایر فعالیت های این کانون فرهنگی و هنری در ابعاد اجتماعی، فرهنگی، هنری و... در این نشریه به آن پرداخته شده است.

به گزارش شبستان، کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم از کانون های فعال کشور است که پایگاه مقاومت بسیج «امام حسین (ع)» نیز در آن مستقر است.

این پایگاه تا کنون در چند دوره جشنواره «مالک اشتر» به عنوان موفق ترین پایگاه بسیج کشور برگزیده شده است.

از جمله دستاوردهای این پایگاه مقاومت بسیج، وجود بیش از هزار و ۵۰۰ عضو بسیجی، برگزاری فعالیت های نوین فرهنگی با ایده های نو، کادرسازی و فعالیت در راستای شاخصه های مسجد تراز انقلاب بوده است.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق