برترین های مسابقات بدمینتون کارکنان دولت در استان بوشهر معرفی شدند


برترین های مسابقات بدمینتون کارکنان دولت در استان بوشهر معرفی شدند

بوشهر_ایرنا_ مسابقات بدمینتون کارکنان دولت به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در استان بوشهر با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

رئیس هیات بدمینتون استان بوشهر روز یکشنبه در آیین اختتامیه رقابت‌ها در گفت و گو با ایرنا گفت: به مناسبت هفته بسیج ورزشکاران یک دوره مسابقات کارکنان دولت در بخش آقایان در دو قسمت انفرادی آزاد و تیمی برگزار شد، که در پایان برترین‌های آن معرفی شدند.

علیرضا زیارتی افزود: در بخش تیمی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، شرکت گاز پارس جنوبی جم و شرکت گاز بوشهر به ترتیب به عنوان‌های نخست تا سوم دست پیدا کردند.

وی ادامه داد: در بخش انفرادی نیز احمد مزارعی از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، سهیل دلشادی از شرکت گاز پارس جنوبی جم و محمد زنده بودی(دانشگاه علوم پزشکی بوشهر) و محسن گلزار (شرکت گاز پارس جنوبی) به ترتیب حائز رتبه‌های برتر شدند.

زیارتی ادامه داد: در پایان این رقابت‌ها از مقام آوران با اهداء حکم قهرمانی تجلیل و تقدیر شد.

وی عنوان کرد: در این ارتباط از عوامل برگزاری و بویژه داوران این دوره رقابت برای برگزاری شایسته مسابقات بزرگداشت هفته بسیج قدردانی می‌شود.

زیارتی افزود: براساس تقویم ورزشی هیات بدمینتون رقابت‌های مختلفی تدارک دیده شده که به فراخور مناسبت‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: بوشهر در این رشته پرطرفدار استعدادهای فراوانی دارد که در صورت حمایت حرف بسیار زیادی برای عرض اندام در رقابت‌های ملی و بین المللی خواهند داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس