رئیس بسیج: فداکاری شهید سلیمانی سایه تهدید نظامی را از کشور برداشت


رئیس بسیج: فداکاری شهید سلیمانی سایه تهدید نظامی را از کشور برداشت

کرمان - ایرنا - رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: به برکت فداکاری شهید حاج قاسم سلیمانی سایه تهدید نظامی در جبهه های مقاومت از ملت و کشور برداشته شد و دشمنان صحبت از تهدید نظامی علیه ایران نمی کنند.

به گزارش ایرنا، سردار غلامرضا سلیمانی عصر یکشنبه در رزمایش اقتدار و خدمت رسانی گروه های جهادی بسیجی در کرمان افزود: امروز دشمنان از مناطقی از کشورهای جهان اسلام که حضور داشتند در حال فرار هستند و این بخشی از دستاوردهای آن فداکاری بزرگ و آن شهادت به یادماندنی خواهد بود.

وی با بیان اینکه پیروزی های بزرگتری در راه است تاکید کرد: همانطور که امام راحل فرمودند قرن آینده متعلق به اسلام است و در آستانه قرن ۱۵ هجری شمسی، شهادت حاج قاسم آغاز پیروزی های بزرگ برای ملت ایران و جهان اسلام و تحقق مرم سالاری اسلامی و دولت اسلامی در همه جنبه هاست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند وقتی ملت های مسلمان در کنار هم قرار بگیرند وارد مرحله تمدن سازی خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه جامعه ما در مسیر مهدوی شدن قرار خواهد گرفت اظهارداشت: با الگویی که شکل خواهد گرفت و تکامل خواهد یافت، مورد تاسی ملت های جهان واقع خواهیم شد و افتخار ملت ایران است که پیشتاز این حرکت شود.

سردار سلیمانی افزود: افتخار استان شهید پرور و ولایت پرور کرمان است که افتخار جهان اسلام در میان اهالی آن زیسته و پرچمی که با شهادتش برافراشته همچنان ماندگار خواهد بود.

وی بیان کرد: ملت ایران همانطور که در دفاع مقدس به جهان الگو داد و سردار سلیمانی در جبهه های مقاومت برای ملت های مسلمان با الگوگیری شکل داد، امیدواریم دولت اسلامی نیز برای ملت های مسلمان الگو شود و در سطح جهان اسلام ملت ها دارای الگوی مردم سالاری اسلامی شوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی افتخار ملت ایران و جهان اسلام بود، کسی که در دوران مبارزه با رژیم ستمشاهی نقش آفرین و در دوران تثبیت انقلاب اسلامی الگو بود، در دوران دفاع مقدس نیز جزو آفرینندگان اصلی آن پیروزی بزرگ و حماسه به یاد ماندنی محسوب می شد.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی در امنیت جنوب شرق الگوی برجسته امنیت و اقتدار برای مردم عزیز در داخل کشور بود و آنگاه که ایران عزیز در ساحل امن و آرامش پهلو گرفت نقش آفرینی خود را در جبهه های مقاومت آغاز و برای نجات مردم مظلوم از چنگال رژیم کودک کش فلسطین مبارزه کرد.

سردار سلیمانی تاکید کرد: دفاع حاج قاسم یک دفاع مقدس جهانی بود و نه تنها دستاوردهایی برای جهان اسلام به همراه داشت بلکه اثرات آن برای سال های متمادی برای بشریت باقی خواهد ماند؛ اگر لشکر سیاهی داعش و تکفیر تسلط پیدا می‌کرد، معلوم نبود آینده بشریت با چه صحنه های دلخراشی مواجه می شد.

وی افزود: شهید سلیمانی نه تنها فاتح این نبردهای بزرگ و تسهیل کننده آرامش برای جهان اسلام و مردم کشورهای مسلمان و بشریت بود به عنوان فاتحه الکتاب گام دوم انقلاب اسلامی نیز شناخته می شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اطهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب گام دوم انقلاب با تکیه بر تجارب گام اول، ظرفیت ها، محور قرار دادن جوانان و نوجوانان، با امید پیروزی، تفکر جهادی و تمسک به جهش و پیشرفت آغاز شده و این ویژگی ها تعریف کننده و بیان کننده مکتب حاج قاسم سلیمانی است.

وی بیان کرد: راهی که ما در گام دوم انقلاب اسلامی باید بپیماییم تا به دولت اسلامی و مردم سالاری اسلامی در همه جنبه ها، جامعه مهدوی و تمدن نوین اسلامی دست پیدا کنیم، پیمودن راه مکتب حاج قاسم سلیمانی است.

سردار سلیمانی تاکید کرد: جهادگران امروز به تاسی از جهادگران دیروز و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و در سایه سار پیمودن مسیر مکتب حاج قاسم، وارد دوره جدیدی از گام دوم انقلاب اسلامی شده اند.

وی گفت: شهادت حاج قاسم به دست شقی ترین افراد این عالم و جنایتکارانی که دستشان تا آستین به خون مسلمانان جهان آغشته است، آغاز مبارکی بود که به برکت خون آن شهید بزرگوار و پرچمی که حاج قاسم پس از شهادتش برافراشت، در تمام دنیا مشاهده و شناخته می شود و آن علم و بیرق معرف ملت انقلابی و ولایتمدار ایران است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: ما وظیفه داریم از حرکت خداپسندانه، مومنانه و جهادی حمایت کنیم و رهبری معظم انقلاب از بسیج و رویش ها تجلیل کردند که تحقیقا یکی از رویش های جدید بسیج، گروه های جهادی، جوانان و نوجوانانی هستند که به این رویش ها پیوسته اند.

وی افزود گروه های جهادی و حرکت های جهادی در سطح استان ها و شهرستان ها جزو اولویت های سازمان بسیج است و برنامه های بسیار خوبی پیش بینی شده است.

سردار سلیمانی اظهار داشت: توافقات خوبی نیز با دستگاه های دولتی برای حل مشکلات روستاها و مناطق محروم در زمینه آب شرب و کشاورزی، ساخت مسکن محرومان، زیرساخت های روستا و مسائل مناطق محروم و حاشیه های شهرها انجام شده است.

به گزارش ایرنا این آیین با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و جمعی از مسئولان و گروه‌های جهادی بسیج در گلزار شهدای کرمان و در جوار آرامگاه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

همچنین در این آیین از تصویر موشن گرافی شهید حسین یوسف اللهی رونمایی شد.

رئیس بسیج: فداکاری شهید سلیمانی سایه تهدید نظامی را از کشور برداشت

شهید یوسف اللهی از رزمندگان لشکر ثارالله کرمان و از همرزمان شهید قاسم سلیمانی بود که حاج قاسم سلیمانی وصیت کرده بود مزارش در کنار این شهید باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق