اشتیاق بچه مسجدی های کانون باقرالعلوم برای شرکت در مسابقات قرآنی مدها متان


اشتیاق بچه مسجدی های کانون باقرالعلوم برای شرکت در مسابقات قرآنی مدها متان

میثم زارع گفت: از آنجایی که تعداد بچه مسجد های کانون مشتاق به شرکت در مسابقات قرآنی مدها متان رو به افزایش است و تا پایان این مسابقات وقت باقی است بنابراین تصمیم گرفتیم تا مسابقات قرآنی مدها متان را در 2 مرحله اجرا کنیم.

«میثم زارع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از فعالیت های کانون در سومین رویداد ملی فهما برگزاری مسابقات قرآنی مدها متان است که ذیل رواق نور برگزار شده و در همین راستا ۵۰ نفر از اعضای کانون ثبت نام کردند.


مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم ریگ سلمی قلعه گنج از برگزاری مسابقات قرآنی مدها متان در ۲ مرحله خبر داد و افزود: در مرحله اول این مسابقات با حضور ۲۰ نفر از اعضای کانون به صورت حضوری برگزار شد.


وی بیان کرد: در مرحله اول تاکنون گروه های سنی زیر ۷ تا ۳۰ سال از دختران و پسران در رشته های مفاهیم، مکبری، اذان، صحت قرائت نماز و جلسات سنتی قرآن کریم شرکت کرده اند.


زارع با بیان این مطلب که مسابقات مطابق آئین نامه برگزار شده است، ابراز کرد: آثار برای حضور در بخش رقابتی استانی در سامانه بچه های مسجد بارگزاری شده اند.


مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم ریگ سلمی قلعه گنج اظهار کرد: از آنجایی که تعداد بچه مسجد های کانون مشتاق به شرکت در مسابقات قرآنی مدها متان رو به افزایش است و تا پایان این مسابقات وقت باقی است بنابراین تصمیم گرفتیم تا مسابقات قرآنی مدها متان را در ۲ مرحله اجرا کنیم.


وی یکی از فعالیت های کانون در راستای ترویج معارف قرآن کریم و آمادگی بچه های مسجدی کانون برای حضور جدی آنها در مسابقات قرآنی مدها متان، برگزاری دوره های آموزش قرآن کریم است.


زارع ادامه داد: تاکنون دوره های آموزش روخوانی، روانخوانی و حفظ قرآن کریم تحت نظر مربی مجرب قرآن کریم برگزار شده است.


مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم ریگ سلمی قلعه گنج در خاتمه جشنواره قرآنی مدها متان را ظرفیتی مطلوب برای شناسایی استعدادهای قرآنی برشمرد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا