چراغ هدایت طرحی مسجد محور برای ترویج سیره عملی امام محمد باقر (ع)


چراغ هدایت طرحی مسجد محور برای ترویج سیره عملی امام محمد باقر (ع)

حجت الاسلام محمدتقی سعیدی گفت: چراغ هدایت طرحی ابتکاری و مسجد محور تحت عنوان چراغ هدایت با محوریت ترویج سیره عملی امام محمد باقر (ع) را برنامه ریزی کرده ایم که در حال اجرای آن هستیم.  

حجت الاسلام «محمدتقی سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از تازه ترین فعالیت های کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی و مسجد امام حسن عسکری (ع)، برگزاری دوره های سبک زندگی معصومین (ع) است.


امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) جیرفت افزود: در همین راستا طرحی ابتکاری و مسجد محور تحت عنوان چراغ هدایت با محوریت ترویج سیره عملی امام محمد باقر (ع) را برنامه ریزی کرده ایم که در حال اجرای آن هستیم.


وی اجرای طرح چراغ هدایت را در ۲ مرحله برشمرد و بیان کرد: در مرحله اول جزوه چراغ هدایت برگرفته از سبک زندگی امام محمد باقر (ع) به طور اختصار و احادیثی از آن حضرت در اختیار شرکت کنندگان قرار داده شد تا پس از مطالعه در آزمون این طرح شرکت کنند.


حجت الاسلام سعیدی ابراز کرد: نفرات برتر مرحله اول به مرحله دوم راه می یابند و می توانند در دوره آموزشی سبک زندگی قرآنی تحت عنوان گنجینه نور یادبود استاد قرآن کریم و مدیر سابق کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) مرحوم نصرالله امیری و جام مسابقات فوتبال شرکت کنند.


امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) جیرفت ادامه داد: این دوره آموزشی ۱۸ و ۱۹ آذر ماه برگزار می شود و به نفرات برتر جوایزی اهدا می شود.


وی با بیان این مطلب که طرح چراغ هدایت با حضور دانش آموزان و بچه های مسجدی در حال برگزاری است، اظهار کرد: شرکت کنندگان این دوره آموزشی از بچه مسجدی های عضو کانون شهید ابراهیم هادی، مدرسه شهید فاریابی، مدرسه متوسطه روبروی باغ ملی، مسجد سید الشهداء کشاورزی، تکیه حضرت علی اصغر (ع)، مسجد ابوالفضل (ع) و مدرسه شهدای روستای باغبابوئیه هستند.



حجت الاسلام عنوان کرد: طرح چراغ هدایت با هدف آشنایی با سبک زندگی و سیره عملی امام محمد باقر (ع)، ترویج معارف قرآن کریم و نیز پیوند مسجد و مدرسه برگزار می شود.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس