موفقیت دانشمندان شهید، لکه ننگ دشمن است


موفقیت دانشمندان شهید، لکه ننگ دشمن است

طهرانچی گفت: دانشمندان صاحب عقل و دل هستند و موفقیت دانشمندان شهید لکه ننگ دشمن است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور امروز در آئین نخستین سالگرد دانشمند شهید محسن فخری زاده که در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، اظهار کرد: با شهادت علی محمدی به شهید فخری زاده گفتم که نباید راه و نامش فراموش شود و باید این راه ادامه پیدا کند.

او افزود: بعد‌ها در تاریخ خواهند گفت که دانشگاهی مزین به نام شهید بهشتی است که در آن مکتبی بود که دانشمندان علم را برای پیشرفت و سر افزاری کشور بکار گرفته اند. شهید فخری زاده در دانشگاه شهید بهشتی تحصیل کرده است.

طهرانچی بیان کرد: دانشگاه شهید بهشتی را دشمن تحریم کرده بود و این موفقیت‌ها در این مرکز لکه ننگ دشمن بود. هر چهار شهید در جلوی همسرشان به شهادت رسیدند. شهید فخری زاده‌ی شهید علمی است که جلوی همسرش به شهادت رسید.

او بیان کرد: دانشمند هم‌دل داشته و هم عقل دارد و فردی که به این مقام برسد فقط صاحب عقل نبوده بلکه صاحب دل نیز است.

طهرانچی بیان کرد: شهید فخری زاده ایده را می‌گرفت و برای روز مبادا پرورش می‌داد. وقتی که این شهید سرمای گذاری سپند را برای واکسن انجام داد کسی نمی‌دانست که کرونایی خواهد آمد. شهید فخری زاده یک مدیر دانشمند صحنه هسته‌ای و دفاع است. پیغام ما به دشمنان این است که هرچند سعی کرده اید ما را بترسانید، ولی ما بر مکتب امامی هستیم که ۷۲ یار و خودش را جلوی دیدگان همسران کشتند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خداحافظی معلم با دانش آموزان