بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی


بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- معارفه سرپرست جدید دانشگاه صنعتی قوچان،تزریق 153 هزار و 50 دُز واکسن کرونا در شهرستان تایباد و تصویب راه اندازی قرارگاه محرومیت زدایی در سبزوار عناوین مهمترین اخبار کوتاه روز یکشنبه خراسان رضوی است.

قوچان- سرپرست جدید دانشگاه صنعتی قوچان معرفی و از زحمات رییس قبلی این مجموعه آموزش عالی قدردانی شد. امام جمعه قوچان روز یکشنبه در مراسمی که به همین مناسبت برگزار شد گفت: دانشگاه نباید سیاست زده باشد و جناحی بودن به دانشگاه خسارت وارد می‌کند و دیگر آن تحرک و پویایی محیط علمی را نخواهد داشت.حجت‌الاسلام علیرضا هراتی مطلق افزود: دانشگاه محل حضور نخبگان علمی، فرهیخته و مستعد است بنابر این یکی از ملاک‌های مهم برای مسوول دانشگاه در این نظام اسلامی، انقلابی و جهادی بودن است. مجید مهدویان که با حکم وزیر علوم به‌عنوان سرپرست دانشگاه صنعتی قوچان معرفی شده است نیز دراین مراسم اولویت داشتن پژوهش، توانمندسازی اعضای هیات‌علمی، توجه به معیشت و رفاه کارکنان و اعضای هیات‌علمی و محوطه‌سازی به‌ویژه توجه به فضای سبز را از برنامه های خود عنوان کرد.

تایباد- مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد گفت: ۱۵۲ هزار و ۹۸۲ دُز واکسن کرونا تاکنون در این شهرستان مرزی خراسان رضوی تزریق شده است.حیدر احسانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد ۸۷ هزار دز قالب مرحله نخست و ۶۵ هزار و ۹۸۲ دز به عنوان مرحله دوم به افراد دارای شرایط تزریق شده که ۸۵ درصد جامعه هدف این شهرستان را پوشش می دهد.

سبزوار- ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: قرارگاه محرومیت زدایی در این شهرستان با هدف خدمت بیشتر به مردم و رفع مشکلات با محوریت مساجد سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان و همیاری و مشارکت تمامی دستگاههای اجرایی راه اندازی می شود.سیدمجتبی علوی مقدم عصر یکشنبه در نشست محرومیت زدایی شهرستان سبزوار افزود:از طریق قرارگاه محرومیت زدایی نهادهای مختلف در کنار گروههای مردمی و جهادی پای کار خواهند آمد.وی ادامه داد: بخشی از اعتبارات دستگاههای اجرایی برای عمران و آبادانی مناطق محروم در نظر گرفته شده که در کنار آن باید از ظرفیت خیران و نیکوکاران و نیز سازمان های مردم نهاد نیز بهره گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت