سری Realme 9 چه زمانی عرضه می شود؟


سری Realme 9 چه زمانی عرضه می شود؟

گزارشات جدیدی از جزئیات و نحوه عرضه سری گوشی‌های ریلمی 9 شیائومی منتشر شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از GSMArena؛ قرار بود ریلمی دو نسل از گوشی‌های خود را طی یک سال عرضه کند، اما مدهاو شیث، معاون Realme، در مصاحبه‌ای در ماه سپتامبر، فاش کرد که این شرکت مجبور شد برنامه‌های خود را در سال جاری به دلیل کمبود چیپست برای سری Realme 9 تغییر دهد و بنابراین عرضه آن تا سال 2022 به تعویق افتاد. در حالی که وی اطلاعات دیگری در مورد سری Realme 9 فاش نکرد، باید گفت که این مجموعه در سه ماهه اول 2022 در هند عرضه می شود.

برخی منابع ادعا می کنند که سری Realme 9 شامل چهار گوشی هوشمند - Realme 9، Realme 9 Pro، Realme 9i و Realme 9 Max/Pro+ خواهد بود. البته ریلمی هنوز گوشی هوشمند با نام Max یا Pro+ را راه اندازی نکرده است. با این حال، مورد اول یعنی max برای Realme جدید نیست، زیرا چند ماه پیش هم Realme X7 Max 5G که در واقع یک Realme GT Neo تغییر نام‌گذاری شده در چین است را در هند راه‌اندازی کرد.

سری Realme 9 چه زمانی عرضه می شود؟

با بازگشت به سری Realme 9، منبع می‌گوید که ریلمی قصد دارد هر چهار مدل را در فوریه آینده در هند عرضه کند، اما همچنین ممکن است شاهد معرفی این برند جوان در دو رویداد مختلف باشیم.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد سری Realme 9 نداریم، اما شایعات حاکی از آن است که مدل‌های Pro و Max/Pro+ با Snapdragon 870 SoC و صفحه نمایش 120Hz AMOLED عرضه می‌شوند و همچنین می‌توانید انتظار داشته باشید که آن‌ها دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی باشند.

بیشتر بخوانید

گوشی‌های شیائومی بازار موبایل هند را قبضه می‌کنند

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403