کارگران در جنگ ابتکار و ولایت‌مداری خویش را نشان دادند


کارگران در جنگ ابتکار و ولایت‌مداری خویش را نشان دادند

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: کارگران این قشر پرتلاش در سنگر تولید و دفاع از کیان اسلامی ایران ابتکار و خلاقیت و ولایت مداری خود را نشان دادند.

علی آشتاب همزمان با هفته بسیج کارگران در جلسه هماهنگی کمیته کارگری یادواره ۶۳۰۰ شهید لرستان با بیان اینکه کارگران در همه عرصه‌های انقلاب زحمت‌کش و پرتلاش بودند، اظهار کرد: این قشر شریف هم در آغاز انقلاب اسلامی و در ادامه در ۸ سال دفاع مقدس و هم در طول عمر نظام اسلامی ایران تعهد و فداکاری و ایثارگری خود را در عرصه تولید و مقابله با استکبار جهانی نشان دادند و در لرستان بیش از ۲۵۰ شهید تقدیم به اسلام و انقلاب کردند.

وی بسیج کارگری را از مهمترین و تأثیرگذارترین اقشار در کشور عنوان کرد و افزود: اکنون اکثر اقدامات صورت گرفته که به آن افتخار می‌کنیم نقش جامعه کارگری در آن وجود دارد و پس از جنگ صدها کارخانه و شرکت و مراکز تولیدی و ... را ایجاد شد و در سخت‌ترین شرایط تحریم توانستیم کشور را اداره کنیم که این مسئله نقش جامعه کارگری را کاملاً برجسته می‌کند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به ویراستاری و چاپ دوم کتاب شهدای کارگر خاطرنشان کرد: کتاب شهدای کارگر که در سال‌های گذشته چاپ و رونمایی شد با همکاری سازمان بسیج کارگری و بنیاد شهید و واحدهای اقتصادی شمار شهدای گرانقدر کارگری به بیش از ۲۵۰ شهید افزایش یافت و امیدوارم در زمان برگزاری کنگره ۶۳۰۰ شهید استان رونمایی شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تعطیلی مدارس تهران و کرج فردا شنبه 1 اردیبهشت 1403؟