ترکیب احتمالی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان


ترکیب احتمالی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان

استقلال در هفته هفتم لیگ برتر به مصاف صنعت نفت آبادان می رود.

استقلال در چارچوب بازی های هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران امروز دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ میهمان صنعت نفت آبادان خواهد بود.

رشید مظاهری، سیدحسین حسینی و علیرضا رضایی سه دروازه بان این فصل آبی‌پوشان هستند که کادرفنی این تیم تصمیم گرفته برای جدال با نفت آبادان نام رشید مظاهری را از لیست خود خارج کند.

ترس بزرگ استقلال برای بازی با صنعت نفت آبادن!

با گذشت 6 هفته از لیگ برتر در فصل بیست و یکم هر سه دروازه بان استقلال فرصت حضور در ترکیب را به دست آورده‌اند و طی دو بازی اخیر اما علیرضا رضایی توانسته نظر کادرفنی را برای حضور در دروازه جلب کند و دو کلین شیت نیز به نام خود ثبت کرده است.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان

فرهاد مجیدی برای دیدار این هفته تیمش مقابل نفت آبادان نام رشید مظاهری را از لیست خود خارج کرد.

رشید مظاهری که گفته می شود با مصدومیتی جزیی نیز مواجه شده، در آخرین تمرین این تیم از لیست آبی‌پوشان خارج شد تا برای تقابل با شاگردان علیرضا منصوریان اکنون این تیم از بین سیدحسین حسینی و علیرضا رضایی، گلر خود را مشخص کند.

با توجه به حضور موفق رضایی طی دو بازی اخیر، به نظر می رسد این گلر جوان برابر نفت آبادان نیز انتخاب اول فرهاد مجیدی نیز لقب گیرد. از سویی دیگر البته با توجه به در پیش بودن دربی در هفته آتی، شاید فرهاد مجیدی نظر دیگری داشته باشد و تصمیم دیگری برای این بازی بگیرد.

ترکیب استقلال مقابل صنعت نفت آبادان

علیرضا رضایی، سیاوش‌یزدانی، محمدحسین مرادمند، عارف آقاسی، وریا غفوری، کوین یامگا، روزبه چشمی، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، امین قاسمی نژاد و رودی ژستد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام