نتایج یک نظرسنجی مهم درباره میزان رضایت مردم از مجلس + نمودار


نتایج نظرسنجی مرکز افکارسنجی «کیو» درباره رضایت مردم از مجلس منتشر شد.

مردم در پاسخ به سوالی درباره نمره ای که به عملکرد مجلس یازدهم می دهند نمره ای بالاتر از متوسط را برای عملکرد خانه ملت درنظر گرفتند. مرکز افکارسنجی کیو، پس از پیروزی سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری، نخستین نظرسنجی پساانتخابات را با هدف شناخت انتظارات و نگرش مردم راجع به دولت سیزدهم در دستور کار قرار داد.

این مرکز در عین حال هفته گذشته نیز ، عملکرد بیش از ۳ ماهه دولت را در معرض نقد و ارزیابی مردم قرار داد که از نکات شاخص آن امیدواری و اعتماد حدود ۷۰ درصدی مردم به دولت رئیسی به رغم نارضایتی ۵۰ درصدی از عملکرد ۱۰۰ روزه و همچنین نارضایتی بیش از ۷۰ درصدی در زمینه کنترل قیمت هاست.

در بخشی از این نظرسنجی نیز به نظر مردم درباره عملکرد مجلس اشاره شده است. نتایج نظرسنجی کیو نشان داد که به طور میانگین مردم در بازه یک تا ۵، به عملکرد مجلس نمره ۲.۶ داده‌اند که کمی بالاتر از نمره متوسط محسوب می‌شود. جالب این جاست که میزان رضایت از عملکرد مجلس بین سنین مختلف متفاوت است.

نتایج یک نظرسنجی مهم درباره میزان رضایت مردم از مجلس + نمودار

مردان در پاسخ به این سوال که به طور کلی به عملکرد نمایندگان مجلس چه نمره ای می دهید؟مردان نمره۲.۴ وزنان۲.۸ را داده اند.زیر۴۰ سال نمره۲.۵ و بالای۴۰ سال نیز نمره۲.۷ را داده اند. همچنین مناطق روستایی نمره۲.۸ و در مقابل مناطق شهری نمره۲.۵ را به عملکرد نمایندگان مجلس داده اند.

منبع: خراسان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود نوحه ضربت خوردن امام علی