تقدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعد(عج) از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد


 تقدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعد(عج) از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعد(عج) از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در راستای فعالیت های فرهنگی و هنری ترویج فرهنگ مهدویت تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از کارکنان این بنیاد با حضور در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از همکاری های این اداره کل جهت فعالیت های فرهنگی و هنری ترویج فرهنگ مهدویت تقدیر کرد.

حجت الاسلام «سیدعلی صالح موسوی اعظم» با بیان اینکه اینکه هیچ چیزی بر حضرت ولی عصر (عج) پوشیده و مخفی نیست، گفت: همه ما وظیفه داریم در راستای ترویج فرهنگ منور مهدویت برای ظهور امام عصر(عج) تلاش کنیم و در این راستا، حوزه فرهنگ برای فرهنگ سازی در جامعه بسیار مؤثر است.

مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: آنچه مسلم است اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه نسبت به فعالیت های فرهنگی بنیاد همکاری مطلوبی داشته که شایسته قدردانی است.

«محمد علی پیرسبزی» هم در این دیدار ضمن قدردانی از حضور ارزشمند و معنوی بنیاد مهدویت استان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: سعادت بزرگی است که قدم در مسیر ائمه و موضوع مهدویت برداشته شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همراهی با بنیاد مهدویت یک وظیفه و رسالت دینی است، خاطرنشان کرد: فرهنگ انتظار، دل سرشار از امید بودن نسبت به راه و مسیر زندگی بشر است.

وی در ادامه، تصریح کرد: مسائل و مشکلات متعددی گریبان گیر حوزه فرهنگ شد، به ویژه ویروس کرونا، اما این اداره کل با وجود این بیماری فعالیت های فرهنگی و هنری خود را با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کرد.

پیرسبزی به برنامه های این اداره کل در همکاری با بنیاد مهدویت اشاره کرد و گفت: از ارائه طرح های فرهنگی و هنری در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و گسترش فرهنگ مهدویت در جامعه حمایت خواهیم کرد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر