تشکیل چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی در شهرستان پردیس


تشکیل چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی در شهرستان پردیس

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پردیس، چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پردیس را در روز چهارشنبه سوم آذر ماه با حضور رئیس و نایب رئیس و تعدادی از اعضای اصلی این شورا در دفتر امام جمعه با رعایت دستورالعملهای بهداشتی برگزار نمود.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پردیس با موضوع بررسی آسیبهای اجتماعی حوزه دانش آموزی و ارائه راهکارهای پیشگیری و برنامه ریزی در خصوص ترویج و پاسداشت زبان و ادب فارسی در سطح شهرستان بود، آغاز شد.

در ادامه جلسه حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه نیز ضمن خیر مقدم با اشاره به آیه : وَقُلْ رَبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِی مِنْ لَدُنْکَ سُلْطَانًا نَصِیرًا که می گوید و بگو پروردگارا مرا [در هر کارى] به طرز درست داخل کن و به طرز درست‏ خارج ساز و از جانب خود براى من تسلطى یارى‏ بخش قرار ده بیان داشت: خداوند توفیقی دهد که در ورود و خروج و در فعالیتها از عمرمان خوب استفاده نماییم .

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از همه اعضای حاضر در جلسه و تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان و پاسداران، از خداوند خواست که ما را جز بسیج و بسیجیان حساب نماید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین از اداران فرهنگی خواست که برای مناسبت های موجود در ماه آینده از جمله 9 دی ، 13 دی و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا جلسات جداگانه ای را طراحی و نتایج را در جلسه آینده شورا مطرح کنند.

در ادامه لطفی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری نیز ضمن تبریک هفته بسیج به همه اعضاء و بسیجیان افزود: اگر بخواهیم برای اجرای کلیه مصوبات در حوزه آسیب های اجتماعی اقدام کنیم، باید محل تامین اعتبارات و بودجه مربوطه مشخص باشد.

وی در خاتمه تصریح کرد که در مجموعه قوانین شهرداریها شرایط و وظایف شهرداریها مشخص شده است .

پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شاهزاده هودونگ در جومونگ بعد از 15 سال