آیین رونمایی کتاب «ایران ابر قدرت منحصر به فرد» در دماوند برگزار شد


آیین رونمایی کتاب «ایران ابر قدرت منحصر به فرد» در دماوند برگزار شد

آیین رونمایی کتاب «ایران ابر قدرت منحصر به فرد» تألیف دکتر “منوچهر محمدی” با حضور مدیران، مسئولان و جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر در مجتمع فرهنگی و هنری کوثر دماوند به انجام رسید .

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان آیین رونمایی کتاب «ایران ابر قدرت منحصر به فرد» تألیف دکتر “منوچهر محمدی” با حضور مدیران، مسئولان و جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر در مجتمع فرهنگی و هنری کوثر دماوند به انجام رسید.

در این مراسم حجت الاسلام فتاح دماوندی ضمن تقدیر از تلاش مؤلف به بررسی بخش های از کتاب «ایران ابر قدرت منحصر به فرد»پرداخت. در ادامه مهدی حیدری- فرماندار شهرستان دماوند نیز پیرامون نقش سیاسی جمهوری اسلامی ایران در سیاست جهانی سخنانی ارائه نمود.

در ادامه این مراسم که با همکاری دفتر امام جمعه شهرستان دماوند، فرمانداری، اداره کتابخانه های عمومی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان دماوند برگزار شد، از دکتر منوچهر محمدی نویسنده کتاب “ ایران ابر قدرت منحصر به فرد” و مصطفی کریمی – ناشر و مدیر ” انتشارات فرشتگان فردا “ و همچنین کتابداران شهرستان تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکر است دکتر منوچهرمحمدی در مقدمه کتاب «ایران ابرقدرت منحصر به فرد» نوشته است: اگر حمایت ها و پشتوانه الهی در این انقلاب و نظام برخاسته از آن نبود با توجه به توطئه‌های عظیمی که علیه آن توسط دشمنان قسم خورده صورت گرفته، دیگر نام و نشانی از آن باقی نمی‌ماند. در حالی که علی رغم قدرت های عظیم مادی اعم از نظامی و اقتصادی که در اختیار دشمنان انقلاب بود این پدیده مبارک، روز به روز قدرتمندتر شده و می‌رود که به عنوان یک ابرقدرت منحصر به فرد، جایگاه خود را در سطح جهان، تثبیت و پایدار کند.

پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس