اهداء کتاب به کارکنان و مراجعه کنندگان فرمانداری شهرستان قدس


اهداء کتاب به کارکنان و مراجعه کنندگان فرمانداری شهرستان قدس

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به کارکنان و مراجعه کنندگان فرمانداری شهرستان قدس کتاب هدیه داد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان به منظور گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی و گسترش فرهنگ مطالعه، غلامرضا آبکار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در محل فرمانداری شهرستان قدس، به کارکنان و مراجعه کنندگان این اداره کتاب هدیه داد.

در این طرح فرهنگی، غلامرضا آبکار اهداء کتاب را گسترش دانایی بیان کرد و افزود: این اقدام نقش مهمی در ارتقاء فرهنگ مطالعه و آگاهی جامعه نسبت به دنیای پیرامون دارد و می‌تواند سطح فرهنگی و سرانه مطالعه را افزایش دهد.

آبکار اظهار کرد: ضرورت مطالعه و داشتن آگاهی و کسب معلومات در سایه مطالعه در دنیای امروزی امری بدیهی می باشد که این مهم در شهرستان به یک رویداد و دغدغه تبدیل شده است.

وی عنوان کرد: اهداء کتاب در مناسبت های مختلف یکی از برنامه های اولویت دار این اداره در حوزه فرهنگی است که می‌تواند علاوه بر تشویق و ترغیب افراد جامعه به مطالعه در تمام سنین، نقش مهمی در افزایش سرانه کتابخوانی نیز داشته باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس اظهار داشت: یکی از برنامه های این اداره در هفته کتاب و کتابخوانی، اهدای کتاب به کارکنان ادارات است که در اجرای این طرح به کارکنان فرمانداری شهرستان قدس نیز کتبی متناسب با حیطه شغلی و فعالیتی کارکنان مجموعه اهدا شد.

پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور