نویسنده ایثارگر پیشوایی تجلیل شد


نویسنده ایثارگر پیشوایی تجلیل شد

طاهری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت هفته بسیج با محسن فارسی نویسنده ایثارگر دیدار و از وی تقدیر نمود.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان طاهری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت هفته بسیج با محسن فارسی نویسنده ایثارگر دیدار و از وی تقدیر نمود.

در این دیدار که امیر حسین طاهری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه سید مجتبی طباطبائی رئیس انجمن ادبی قاف و حسین قربانی مسئول فرهنگی و هنری پیشوا حضور داشتند، طاهری ضمن تبریک ایام پر برکت هفته بسیج از زحمات بی وقفه محسن فارسی در حوزه فرهنگ و ادب انقلاب اسلامی تشکر و قدردانی نمود و اذعان داشت: حضور فرهیخته ای مانند استاد محسن فارسی در شهرستان پیشوا بسیار ارزشمند و مثمرثمر است.

وی با اشاره به اینکه محسن فارسی از محدود افرادیست که در سن 14 سالگی در جبهه های حق علیه باطل شرکت داشته است و با توجه به سن کمی که داشته علیرغم اینکه بارها با حضور وی ممانعت می شده اما هر با از راههای مختلف خود را به مناطق جنگی و جبهه می رسانده است افزود: ما در حوزه فرهنگ و هنر و ادبیات نیز نیاز به چنین افراد سخت کوش با رفتار بسیجی داریم، قالباً این افراد بجای اینکه چندین بهانه برای انجام ندادن کاری داشته باشند به یک بهانه آن کار را به بهترین نحو انجام می دهند.

محسن فارسی کارشناس ادبیات و نویسنده از ایثارگران 8 سال دفاع مقدس می باشد و در این جلسه بخشی از خاطرات حضور خود در جبهه های حق علیه باطل را عنوان نمود که بخشی از این خاطرات در رابطه با شهادت چند تن از هم سنگران وی بود.

همچنین وی در کارنامه فعالیت فرهنگی و ادبی خود تدریس در دانشگاه، برگزاری چندین عصر شعر و ادب، برگزاری چندین جلسه رو نمایی و نقد و برسی و کلاسهای ادبیات و همچنین مجموعه شعر چاپ شده با عنوان دغدغه های نابجا را دارد.

در ادامه سید مرتضی طباطبائی رئیس انجمن ادبی قاف از همکاری مستمر و بی دریغ استاد محسن فارسی کمال تشکر و قدردانی را داشت و در مورد فعالیت های ادبی وی در شهرستان و حضور استاد فارسی در کلاسهای ادبی و حمایت ایشان در زمان شیوع ویروس کرونا در برنامه هایی که به صورت مجازی انجام می شد صحبت کرد.

در پایان طاهری با اهداء لوح تقدیر و هدیه نقدی از این نویسنده فعال در حوزه ادبیات و ایثارگر تجلیل به عمل آورد.

پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان