دستگیری عوامل درگیری منجر به قتل در ملایر


دستگیری عوامل درگیری منجر به قتل در ملایر

 سرپرست انتظامی شهرستان ملایر، از دستگیری عوامل درگیری با سلاح سرد که منجر به قتل یکی از نزاع کنندگان شده بود، در کمتر از یک ساعت در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ غلامحسین نوروزی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در یکی از بوستان‌های شهرستان ملایر، ماموران کلانتری ۱۳ در محل وقوع درگیری حاضر شدند.

وی افزود: بعد از بررسی ماموران مشخص شد، درگیری بین سه جوان ۱۹ ساله بوده که متاسفانه در این درگیری یکی از نزاع کنندگان مجروح و علیرغم انتقال به بیمارستان و تلاش کادر درمانی فوت کرده است.

نوروزی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، عملیاتی و ضربتی کمتر از یک ساعت فرد قاتل به همراه همدستش شناسایی و دستگیر شدند.

سرپرست انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به این که ارتکاب جرم با سلاح سرد از مواردی است که پلیس با صلابت و شدت با آن برخورد می کند، گفت: استفاده از سلاح سرد از خطوط قرمز پلیس محسوب می شود و برخورد نیروی انتظامی با این طیف از افراد بدون اغماض خواهد بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، نوروزی اضافه کرد: برای پلیس، اولین مظنون در حوادث، حمل کننده سلاح سرد است و از نظر پلیس و مردم هیچ توجیهی برای حمل سلاح سرد وجود ندارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس