328 تن انواع کالای اساسی در محلات توزیع شد


328 تن انواع کالای اساسی در محلات توزیع شد

خمین - ایرنا - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت محلات گفت: 328 تن انواع کالای اساسی امسال در راستای اجرای طرح تنظیم بازار با نرخ مصوب دولتی در این شهرستان توزیع شد

«محمد جمال‌عباسی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این اقلام شامل ۱۴۴ تن برنج خارجی، ۲ تن گوشت منجمد گوساله ، ۲۵ تن مرغ منجمد، ۵۰ تن قند و ۱۰۷ تن شکر بوده است.
وی اظهار داشت: توزیع اقلام اساسی مورد نیاز مردم با نرخ تضمینی و رعایت موارد بهداشتی در شهرستان محلات انجام شده است و این کالاها تا پایان سال به‌صورت مستمر در راستای تنظیم بازار توزیع می‌شود.
رئیس صنعت، معدن و تجارت محلات اضافه کرد: اقلام اساسی و پرمصرف در سبد غذایی خانوارهای شهرستان به میزان کافی ذخیره شده و در این راستا هیچ نگرانی وجود ندارد.
‌جمال‌عباسی با بیان اینکه روند توزیع کالاهای اساسی و تنظیم بازار همچنان ادامه دارد، گفت: انتظار می‌رود خرید شهروندان به میزان نیاز روزانه باشد تا شاهد احتکار خانگی نباشیم.
وی یادآور شد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی شامل گران‌فروشی، احتکار و موارد دیگر با تلفن ۱۲۴ تماس گرفته و به اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان اطلاع‌رسانی کنند تا در سریع‌ترین زمان، تخلف پیگیری شود.
شهرستان محلات از توابع استان مرکزی دارای ۵۵ هزار نفر جمعیت و ۲ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص