137 میلیون ریال چک پول جعلی در کرمانشاه کشف شد


137 میلیون ریال چک پول جعلی در کرمانشاه کشف شد

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف 210 فقره چک پول 500 هزار ریالی جعلی به مبلغ 137 میلیون ریال و دستگیری یک نفر در این ارتباط خبر داد.

سرهنگ علیرضا دلیری روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ماموران کلانتری ۲۳ تعاون در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به تحویل چک پول‌های جعلی به بانک کرده است، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از حضور خود در شعبه مورد نظر بانکی، بلافاصله نسبت به دستگیری عامل توزیع چک پول های جعلی اقدام کردند.

سرهنگ دلیری همچین از کشف ۱۳۷ میلیون ریال چک پول جعلی از متهم خبر داد و اظهار کرد: این فرد پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

دستگیری سارق حرفه ای در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه همچنین از دستگیری یک سارق حرفه ای در این شهر و اعتراف وی به ارتکاب ۳۴ فقره سرقت خبر داد.

وی تاکید کرد: پس از وقوع چندین مورد سرقت تجهیزات، گاز، برق و آب در شهرستان کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ دلیری ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۵ شریعتی با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی و دستگیری یک سارق حرفه ای که به دلیل سرقت به عنف یک دستگاه گوشی تلفن همراه در منطقه «دالاهو» نیز تحت تعقیب قرار داشت، شدند.

رییس پلیس کرمانشاه افزود: متهم دستگیر شده در تحقیقات به ارتکاب ۳۴ فقره تجهیزات آب، برق و گاز در این شهرستان اعتراف و به دستگاه قضایی معرفی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای عکس ناجور نعیمه نظام دوست در ویلای کردان ! / فتوشاپ نیست خودم بودم + فیلم