3 بازیکن یوونتوس در انتظار تمدید قرارداد


3 بازیکن یوونتوس در انتظار تمدید قرارداد

رکنا: قرارداد سه بازیکن یوونتوس در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید.

به گزارش رکنا، در شرایطی که این روزها بیانکونری شرایط نسبتا خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و در پنج بازی این فصل خود متحمل شکست شده تا بیش از پیش بازیکنان و همچنین کادرفنی این تیم مورد اعتراض شدید رسانه‌ها قرار گیرند.

اکنون هم گاتزتادلو اسپورت خبری را روی جلد امروز خبر به چاپ رسانده با مضمون اینکه قرارداد ماتیا پرین، ماتیا دیشیلیو و فدریکو برناردسکی در پایان فصل با تیم فوتبال یوونتوس به اتمام خواهد رسید.

البته در مقطع کنونی هیچ مذاکره‌ای بین طرفین برای تمدید قرارداد انجام نشده است، هر چند که سران یوونتوس می‌توانند به آنها پیشنهاد تمدید قرارداد با دستمزدی کمتر ارائه دهند. البته همه چیز بازهم به نظر نهایی آلگری و همچنین شرایط اقتصادی یوونتوس وابسته است.

البته با وجود این موضوع، پروژه تمدید قرارداد دیبالا و کوادرادو نیز در آستانه نهایی شدن است.

از سوی دیگر هم در این ماه‌های اخیر کولوسفسکی از روزهای اوج خود فاصله زیادی گرفته زیرا تا حد زیادی نتوانسته نظر مساعد آلگری را جلب کند و بنابراین با رسیدن یک پیشنهاد معقولانه ممکن است یوونتوس را ترک کند.

همچنین آدرین ربیو هم که در بین بازیکنان بانوی پیر بیشترین حقوق را دریافت می‌کند، ممکن است با توجه به وضعیت نامطلوب اقتصادی راه‌راه‌پوشان شهر تورین، این باشگاه برای درآمدزایی یا حداقل صرفه‌جویی در هزینه‌هایشان به پیشنهادات ارسالی سایر باشگاه‌ها هم گوش کنند.

خبر دیگر اینکه یوونتوس همچنان تلاش می‌کند تا راه حلی برای اتمام همکاری با آرون رمزی پیدا کند، زیرا قرارداد او تا سال 2023 اعتبار دارد و یوونتوس تلاش خواهد کرد تا از راه فسخ قرارداد و یا فرمول انتقال قرضی او، هرطور شده از شر دستمزد او خلاص شود.

بازیکنانی چون ساندرو، بنتانکور و موراتا هم عملکرد مناسبی در این فصل از خود نشان نداده‌اند و ممکن است یوونتوس در پایان فصل تمایل چندانی به تمدید قرارداد موراتا اسپانیایی از خود نشان ندهد.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی