برپایی شب خاطره و یادواره شهدای محله سناردک به مناسبت هفته بسیج


برپایی شب خاطره و یادواره شهدای محله سناردک به مناسبت هفته بسیج

شب خاطره و یادواره شهدای محله سناردک شهرستان پیشوا با حضور مسئولین و عموم مردم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا شب خاطره ویادوراه شهدای محله سناردک شهرستان پیشوا با حضور مسئولین و عموم مردم برگزارشد.

حجت الاسلام دین پرور مسئول رسیدگی به امور مساجد شهرستان پیشوا سخنران این جلسه بود و در مورد اهمیت مقام والای شهدا سخنان خود را برای عموم مردم ایراد کرد.

این برنامه به همت کانون فرهنگی و هنری شهدای سناردک مسجد الزهرا(س) محله سناردک با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا و حوزه بسیج شهید همت و حضرت زینب سلام اله علیها در محل مسجد الزهرا سلام اله علیها محله سناردک برگزار گردید .

در این مراسم چند تن از یادگاران و راویان و ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس نیز حضور داشتند که تعدادی از ایشان در بخش خاطره گویی از دفاع مقدس حضور داشتند و خاطرات رشادت ها و از خودگذشتگی های سرداران و شهیدان حق علیه باطل را برای حاضرین بازگو کردند که مورد استقبال عموم قرار گرفت.

بخش پر اهمیت و ویژه این برنامه تشییع پیکر پاک شهید گمنام بود که با حضور عموم مردم و مسئولین حاضر در جلسه در محل مسجد الزهرا سلام اله علیها محله سناردک با شکوه هر چه تمام تر برگزار گردید و حاضرین پیکر مقدس آن شهید را گلباران کردند و در کنار آن شهید راز و نیاز کردند.

پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا