آمادگی شارجه برای برگزاری 24 دوره جشنواره هنرهای اسلامی


آمادگی شارجه برای برگزاری 24 دوره جشنواره هنرهای اسلامی

بیست و چهارمین دوره جشنواره هنرهای اسلامی با حضورهنرمندان داخل و خارج از امارات ماه آینده در شارجه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الامارات الیوم، اداره امور فرهنگی در سازمان فرهنگ شارجه برای برگزاری بیست و چهارمین دوره فعالیت های جشنواره هنرهای اسلامی با حضور هنرمندان داخل و خارج از امارات در 15 دسامبر آماده می شود.

اداره امور فرهنگی تصمیم گرفت تا آثار هنری شرکت کنندگان در این جشنواره را در مناطق مختلف شارجه مانند آمفی تئاتر خورفکان، خانه حکت، مجتمع تحقیقات و فناوری و نوآوری شارجه، میدان خوشنویسی قرار دهند. این اداره به نصب آثار هنری متنوع در موزه هنر شارجه به منظور آماده سازی آغاز جشنواره هنرهای اسلامی اقدام کرده است.

«محمد ابراهیم القصیر» مدیر اداره امور فرهنگی و مدیر جشنواره درباره آمادگی شارجه برای برگزاری این جشنواره، گفت: کمیته های فعال در بیست و چهارمین دوره این جشنواره برای برگزاری آن با تکیه بر چشم انداز هنری، تمدنی، روشنگری و گفتمان بشردوستانه جهانی آماده می شوند. باتوجه به حضور هنرمندان سراسر جهان، بازدیدکنندگان از این جشنواره با تنوع فرهنگی جهانی روبه رو خواهند بود.

جشنواره هنر اسلامی یک رویداد هنری بین المللی تخصصی در زمینه هنرهای اسلامی است که اداره فرهنگ در دولت شارجه برگزار می کند.جشنواره هنرهای اسلامی در سال 1998 میلادی باهدف دستیابی به هنر اسلامی در ابعاد تمدنی و امروزی تاسیس شد. این جشنواره سالیانه ای به طور دوره ای به مدت یک ماه در نیمه ماه دسامبر برگزار می شود.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا