استقبال از نمایشگاه «حلال اکسپو» در استانبول


استقبال از نمایشگاه «حلال اکسپو» در استانبول

نمایشگاه حلال اکسپو در استانبول با مشارکت گسترده بین المللی و استقبال شدید بازدیدکنندگان روبه رو شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ترک پرس، نمایشگاه حلال اکسپو در شهر استانبول در سایه مشارکت گسترده شمار زیادی از استقبال گسترده بازدیدکنندگان برخوردار است.این نمایشگاه با خدمات و محصولات ممتاز ارایه شده شهرداری های ترکیه تزئین شده است.

هشتمین دوره نمایشگاه محصولات حلال اکسپو و هفتمین اجلاس جهانی حلال ویژه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی از روز پنجشنبه در استانبول آغاز شد.

برگزاری این اجلاس و نمایشگاه با همکاری مرکز اسلامی توسعه تجارت(ICDT) و موسسه استاندارد و اندازه شناسی کشورهای اسلامی (SMIIC) و با نظارت خبرگزاری آناتولی به عنوان شریک رسانه ای جهانی انجام می شود.

در این نمایشگاه بیش از 400 شرکت از بیش از 35 کشور جهان شرکت کردند. محصولات این نمایشگاه شامل مواد غذایی، آرایشی، بخش گردشگری و معرفی محصولات حلال دیگر است.

شهرداری های ترکیه در این نمایشگاه مشارکت دارد و برای ارایه معرفی محصولات حلال و قابلیت های آن به بازدیدکنندگان تلاش می کنند.

«عبدالکریم باشتورک» رئیس اداره روابط خارجه در شهرداری بورسا درباره مشارکت این شهر در این نمایشگاه گفت: بورسا میزبان تمدن های قدیمی است که قدمتی طولانی و غنای فرهنگی دارد. با این مشارکت محصولات مخصوص این شهر ارایه می شود.

باشتورک افزود: این محصولات شهر بورسا را معرفی و فرهنگ غذایی آنها را معرفی می کند.

قرار است این نمایشگاه در مرکز نمایشگاه های امسال تا هفته آینده ادامه یابد.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش