نقطه قوت شورایاری‌ها بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان محلی است


نقطه قوت شورایاری‌ها بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان محلی است

شهردار منطقه 13 گفت: نقطه قوت شورایاری‌ها، بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان محلی است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ مهدی بابایی عضو شورای اسلامی شهر تهران به همراه محمدهادی علی‌احمدی شهردار منطقه 13 با حضور در محله شورا به مسائل و مشکلات موجود در این محله را بررسی کردند.

در این نشست که با حضور جمعی از معاونین و مدیران شهری منطقه و اعضای شورایاری محله شورا برگزار شد، علی احمدی ضمن استماع درخواست‌‌ها و مسائل شورایاران، در سخنانی نقطه قوت شورایاری را بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان محلی خواند و افزود: شهری می‌تواند در حوزه‌های مختلف رشد و توسعه داشته باشد که شهروندان آن هم در فرآیند تدوین و هم در مرحله اجرای طرح‌ها مشارکت فعال داشته باشند و برای رفع مشکلات و مسائل محل سکونت خود تلاش کنند.

وی در عین حال شورایاران را هسته اصلی نخبگان محلی خواند و افزود: چه بسا بسیاری از ساکنان، علاقه‌مند به همکاری برای طرح و حل مشکل خود در محله هستند یا تمایل به مشارکت دارند اما چنانچه بستری فراهم نباشد، امکان مشارکت آن‌ها نیز فراهم نمی‌شود.

علی‌احمدی تأکید کرد: ما به معتمدین محله به عنوان یک برند فرهنگی شهر، در راستای برنامه‌ریزی همراه با شهروندان و برای شهروندان نگاه می‌کنیم و معتقدیم با مشورت معتمدین محلات بسیاری از مسائل شهر مرتفع خواهد شد.

مهدی بابائی نایب رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران نیز در این جلسه، محله شورا را از محلات قدیمی و اصیل تهران خواند و افزود: شورایاری، پتانسیل خوبی برای اداره بهتر شهر است و با پیگیری اعضای شورایاری محلات بسیاری از مسائل و مشکلات موجود مرتفع می‌شود.

گفتنی است در ابتدای این نشست سید ابوالفضل موسوی، دبیر شورایاری این محله ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته، از مکانیزه شدن پل عابر ایستگاه ابوریحان، احداث میدان تره و بار و افزایش سرانه‌های ورزشی به عنوان مهمترین درخواست‌های شهروندان محله شورا نام برد و ابراز امیدواری کرد با تعامل و همفکری معتمدین محله با مجموعه مدیریت شهری منطقه در راستای کاهش مشکلات گام برداریم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاهش مصرف سوخت و آلایندگی با حرکت به سمت خودروهای برقی