بازگشایی کامل مدارس کره جنوبی با تدابیر احتیاطی خاص


بازگشایی کامل مدارس کره جنوبی با تدابیر احتیاطی خاص

مدارس کره جنوبی به طور کامل در سراسر این کشور بازگشایی شده‌اند البته در این میان دولت کره تدابیر سختگیرانه‌ای را برای بازگشایی مدارس اتخاذ کرده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اغلب کشورهای جهان بازگشایی حضوری مدارس را در پیش گرفته‌اند و در این میان تدابیر بهداشتی خاصی را برای حفظ سلامت دانش‌‌آموزان اتخاذ می‌کنند، طبق اعلام یونسکو هم‌اکنون فقط مدارس 9 کشور جهان به طور کامل بسته هستند.

کره جنوبی از 22 نوامبر(اول آذر) به طور کامل مدارس را در سراسر کشور بازگشایی کرده است. این تصمیم از زمانی رخ داد که قوانین جدید فاصله‌گذاری اجتماعی با هدف بازگشت تدریجی به حالت عادی به عنوان بخشی از برنامه کشور برای حرکت تدریجی به سمت زندگی با کووید-19 به دلیل نرخ بالای واکسیناسیون، اجرایی شد.

مدارس کاملاً بازگشایی شده به عنوان بخشی از طرح «زندگی با COVID-19» کره جنوبی است که پس از رسیدن به اهداف واکسیناسیون خود در ماه گذشته تصویب شد. به طور کلی 78.8 درصد از جمعیت این کشور به طور کامل واکسینه شده اند، اگرچه این تعداد برای سنین 12-17 سال به 12.8 درصد کاهش می یابد.

بازگشایی کامل مدارس کره جنوبی با تدابیر احتیاطی خاص

در صورت لزوم، مدارس همچنان می‌توانند به یادگیری از راه دور یا آموزش‌های ترکیبی بازگردند و اقدامات احتیاطی مانند ماسک، جداکننده و سایر اقدامات فاصله‌گذاری همچنان پابرجاست.

دولت کره جنوبی استفاده از آزمایش‌های تشخیصی (PCR) را برای COVID-19 در مدارس سئول و مناطق همجوار گسترش می‌دهد و پرسنل بیشتری را برای پیشگیری از ویروس در مدارس شلوغ بسیج می‌کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها