ابرهای بی‌باران آسمان خراسان رضوی را فرا می‌گیرند


ابرهای بی‌باران آسمان خراسان رضوی را فرا می‌گیرند

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی در برخی ساعات امروز (دوشنبه) و فردا گذر ابر در آسمان این استان پیش‌بینی می‌شود که بارشی را به همراه ندارد.

آیدا فاروقی در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: هوای شهر مشهد همچنان در شرایط ناسالم قرار دارد که با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته، این وضعیت تا صبح چهارشنبه ادامه خواهد داشت و بعدازظهر چهارشنبه با توجه به افزایش سرعت وزش باد از غلظت آلاینده‌ها کاسته خواهد شد.

وی ادامه داد: روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی نیز تا روز پنجشنبه ادامه دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از بعدازظهر چهارشنبه به تدریج جو به نسبت پایدار حاکم می‌شود و وزش باد به نسبت شدید تا شدید همراه با گرد و خاک، به خصوص برای نوار شرقی استان و مناطق بادخیز پیش‌بینی می‌گردد که کاهش میدان دید به سبب گرد و خاک نیز دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین چهار تا ۱۷ درجه سلسیوس در نوسان بود افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد به ۱۹ درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای آن به پنج درجه سلسیوس می‌رسد.

فاروقی ادامه داد: قوچان با کمینه دمای هوای یک درجه زیر صفر و سرخس با بیشینه دمای هوای ۲۰ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان‌ سبزوار با سرعت ۲۹ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!