بسیج بر بازار کرمانشاه نظارت می‌کند


بسیج بر بازار کرمانشاه نظارت می‌کند

کرمانشاه - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه اعلام کرد در روزهای آینده روند نظارت نیروهای بسیجی بر بازار و همکاری این قشر با بازرسان و ناظران این سازمان آغاز خواهد شد.

«محسن دارابی» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بر اساس توافق معاون اول رییس جمهوری با سازمان بسیج مستضعفین، دولت قرار است از ظرفیت بسیج برای کنترل و نظارت بر بازار استفاده کند.

وی افزود: پس از امضای این توافقنامه، سازمان صمت کرمانشاه نیز مذاکرات خود را با سپاه و بسیج استان آغاز و مقدمات را برای کنترل بازار با کمک نیروهای بسیجی آغاز کرد.

رییس سازمان صمت کرمانشاه تاکید کرد: نیروهای مورد نظر بسیج برای نظارت بر بازار اکنون شناسایی شده و برای آموزش به ما معرفی شده‌اند تا بزودی در کنار بازارسان بر روند قیمت کالاها و فعالیت صنوف در بازار نظارت کنند.

دارابی با اعلام اینکه نخستین نشست آموزی بسیجیان کرمانشاه برای نظارت بر بازار روز گذشته برگزار شد، گفت: برای بسیجیانی که قرار است روند نظارت را انجام دهند کارت شناسایی صادر می‌شود تا به راحتی توسط اصناف شناسایی شوند.

وی از سازمان تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف به عنوان دیگر ارگان‌های درگیر در این طرح نام برد و یادآور شد: یک کارشناس رسمی از سازمان‌های نظارتی نیز تیم‌های گشت بسیج را برای نظارت و کنترل بر بازار همراهی می‌کند.

به گفته رییس سازمان صمت کرمانشاه، این فعالیت می‌تواند روند نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها در سطح استان را بهبود بخشد.

به گزارش ایرنا، استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از ۷۰ هزار واحد صنفی است.

«محمد مخبر» معاون اول رییس جمهوری چند روز پیش در نشست مشترک با رییس سازمان بسیج مستضعفین که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اعلام کرد دولت به دنبال استفاده از تمام ظرفیت‌های بسیج است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا