بیش‌از یک‌هزار تن برنج قاچاق در زاهدان کشف شد


بیش‌از یک‌هزار تن برنج قاچاق در زاهدان کشف شد

زاهدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: بیش‌از یک‌هزار و 500 تن برنج قاچاق در 2 انبار غیرمجاز در یکی از خیابان‌های اصلی شهر زاهدان کشف و ضبط شده است.

حیدر میرزایی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: طی اخبار دریافتی مبنی بر وجود ۲ انبار غیرمجاز در یکی از خیابان‌های اصلی شهر زاهدان تیم گشت مشترک تعزیرات حکومتی مرکز استان با حضور رییس شعبه پنجم بدوی تعزیرات و دادیار حقوق عامه دادستانی و معاون بازرسی اداره صمت جهت بررسی و صحت و سقم موضوع به آدرس اعلامی مراجعه کردند.

وی بیان کرد: در راستای استعلامات انجام شده از سامانه جامع ثبت انبارها محرز شد انبارهای اعلام شده غیرمجاز بوده و در سیستم جامع انبارها ثبت نشده‌اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: پس از انجام سیر مراحل قانونی با ورود به انبارها و بازرسی‌های بعمل آمده از محل حدود یک‌هزار و ۵۰۰ تن برنج بدون مجوز قانونی به ارزش بیش‌از ۴۲ میلیارد تومان تومان کشف شد.

وی اظهارداشت: پس از لیست برداری از کالاهای کشف شده به دستور قاضی شعبه پنجم تعزیرات حکومتی، انبارها تا تعیین تکلیف موضوع پرونده پلمب و فرم تشکیل پرونده در محل تنظیم شد.

میرزایی گفت: در همین راستا متخلفان جهت رسیدگی و اعمال قانون به همراه پرونده متشکله به اداره تعزیرات حکومتی مرکز استان معرفی شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نماینده مجلس: در زمینه تعمیم سهام عدالت با بی عدالتی مواجه هستیم / قیمت خرید مسکن و اجا...