بانک توسعه تعاون 3800 میلیارد ریال وام ازدواج پرداخت کرد


بانک توسعه تعاون 3800 میلیارد ریال وام ازدواج پرداخت کرد

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک توسعه تعاون از پرداخت 3800 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج جوانان طی هشت ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون اظهار داشت: پرداخت قرض الحسنه ازدواج جوانان از مهمترین تکالیف بانک توسعه تعاون است که بانک آن را فراتر از تکلیف، بلکه به عنوان مسئولیت اجتماعی و رویکردی تسهیلی برای آسان‌سازی ازدواج جوانان دنبال می‌کند.

وی افزود: تسریع در فرآیند ثبت نام زوجین، راهنمایی، آسان گیری در تکمیل مدارک مورد نیاز همواره در دستور کار بوده است و شعب بانک حداکثر اهتمام مساعدت را در ارائه این خدمت اعتباری به ذینفعان در نظر دارند.

مهدیان خاطر نشان کرد: 4467 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج جوانان به میزان 3800 میلیارد ریال طی هشت ماهه ابتدایی سال جاری رداخت گردیده است و 1469 نفر نیز در صف انتظار قرار دارند.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: بانک مرکزی مدیریت دقیق و هدفمندی بر نحوه پرداخت تسهیلات تکلیفی دارد و شبکه بانکی نیز ملزم به پاسخگویی شفاف و ارائه عملکرد هستند. در خصوص وام ازدواج نیز بانک توسعه تعاون با چینش فرآیندی منسجم و سازماندهی ارکان مرتبط، به صورت ماهیانه درخواست‌های ارائه شده در سامانه را با راهنمایی متقاضیان، به مرحله پرداخت می‌رساند و در مقام پاسخ نیز به طور منظم تعداد و ارزش وام پرداختی و تعداد نفرات در صف انتظار را اعلام می‌نمایند.

گفتنی است تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌ها در سال جاری مبلغ 700 میلیون ریال با دوره بازپرداخت ده ساله است. این تسهیلات برای زوج‌های زیر 25 سال و زوجه‌های زیر 23 سال یکصد میلیارد ریال است.

بانک توسعه تعاون 3800 میلیارد ریال وام ازدواج پرداخت کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا