مرگ مشکوک کودک 2 ساله


مرگ مشکوک کودک 2 ساله

آثار کبودی روی بدن پسر 2 ساله‌ای که پدرش مدعی است پس از سقوط از روی یک چرخ دستی جان باخته تیم جنایی را با پرونده تازه‌ای روبه رو کرد.

به‌گزارش مشرق، چند روز قبل مأموران کلانتری ۱۵۹ بی‌سیم در تماس با بازپرس مصطفی واحدی از مرگ مشکوک پسری ۲ ساله در یکی از بیمارستان‌های پایتخت خبر دادند.

بررسی‌های اولیه نشان از کبودی روی بدن کودک داشت و همین موضوع باعث شد تا احتمال کودک آزاری مطرح شود و بازپرس جنایی دستور تحقیقات ویژه در این رابطه را صادر کرد.

بیشتر بخوانید

مرگ دختر ۱۷ ماهه توسط پدرش!

در تحقیقات اولیه پدر کودک به مأموران گفت: به خاطر اختلافاتی که با همسرم داشتم او مدتی است که خانه را ترک کرده و من از دو پسر ۸ و ۲ ساله‌ام مراقبت می‌کنم. سه روز قبل از مرگ پسرم او در کوچه مشغول بازی با یک چرخ دستی بود که در کنار کوچه متوقف بود. اما ناگهان پسرم از روی چرخ افتاد و پایش شکست. پسرم را برای درمان به سه بیمارستان بردم و تحت درمان بود تا اینکه ناگهان حالش بد شد و فوت کرد.

در حالی که پدر کودک چنین اظهاراتی داشت، به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت جسد برای مشخص شدن علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. همچنین بازپرس جنایی دستور داد تا از بیمارستان‌هایی که مرد جوان مدعی بود پسرش را برای درمان به آنجا برده است، نیز تحقیق شود.

منبع: روزنامه ایران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا