چهارشنبه‌های قرآنی یا مشارکت مردم در بجنورد برگزار می‌شود


چهارشنبه‌های قرآنی یا مشارکت مردم در بجنورد برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و تبلیغاتی ستاد نماز جمعه خراسان شمالی از برگزاری چهارشنبه‌های قرآنی با مشارکت مردم و فعالان قرآنی خبر داد.

امید ایزانلو در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه یکی از اهداف چهارشنبه‌های قرآنی استعدادیابی بین نسل جدید است، اظهار کرد: با توجه به اینکه محفل قرآنی متمرکزی در مرکز استان وجود نداشت، چهارشنبه‌های قرآنی با مشارکت مردم و فعالان قرآنی آغاز به کار کرد و یکی از اهداف این محفل استعدادیابی بین نسل جدید است.

وی با بیان اینکه تاکنون سه جلسه از این محفل برگزار شده است، افزود: در این محفل قاریان استانی به تلاوت آیات کلام الله مجید می‌پردازند و تفسیر موضوعی قرآن نیز با حضور اساتید استانی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و تبلیغاتی ستاد نماز جمعه خراسان شمالی با تأکید براهمیت حضور نسل جوان در این محفل، تصریح کرد: متأسفانه شاهد کمرنگ شدن فعالیت قاریان نسل جدید هستیم و یکی از اهداف این محفل شناسایی ظرفیت‌های انسانی در این حوزه است.

وی ادامه داد: برای شناسایی مستعدان این حوزه از ظرفیت دستگاه‌هایی مانند آموزش و پرورش استفاده شده است و مهم است که این محفل پایدار بماند تا جامعه قرآنی استان منسجم‌تر فعالیت کند.

ایزانلو با بیان اینکه محفل چهارشنبه‌های قرآنی در محل حسینیه شهدا واقع در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، اضافه کرد: این محفل همزمان با نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود که در برخی از این جلسات نماینده ولی فقیه نیز حضور دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فرهاد مجیدی رقیب گل‌محمدی شد