نوجوانان گروه سرود شهید پایدار پای کار مسابقات قرآنی مدها متان 


نوجوانان گروه سرود شهید پایدار پای کار مسابقات قرآنی مدها متان 

ایوب عبدی نسب گفت: مسابقات قرآنی مدها متان به صورت حضوری ساعت 8 صبح روز پنج شنبه برگزار می‌شوند و تاکنون فعالان قرآنی و نوجوانان گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت در مسابقات قرآنی مدها متان ثبت نام کرده اند.

«ایوب عبدی نسب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، با اشاره به این که رواق نور یکی از رواق های ۱۲ گانه سومین رویداد ملی فهما است، گفت: پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدها متان یکی از برنامه های این رواق است که پایان آذر ماه آخرین مهلت ثبت نام و شرکت در این دوره از مسابقات است.


مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول جیرفت افزود: با توجه به ظرفیت های موجود در این کانون تصمیم داریم از فرصت باقی مانده برای برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان استفاده کنیم.


وی بیان کرد: این دوره از مسابقات ویژه اعضای کانون ولایت و فعالان قرآنی شهرستان جیرفت در مسجدالرسول برگزار می شود.


عبدی نسب ابراز کرد: بر همین اساس فراخوان دعوت از فعالان قرآنی مساجد شهرستان اعلام شده تا در صورت تمایل با مراجعه به کانون ولایت در این مسابقات ثبت نام و شرکت اقدام کنند.


مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول جیرفت ادامه داد: به منظور ثبت نام فعالان قرآنی از ظرفیت ایمان عباس زاده مربی گروه سرود شهید پایدار استفاده شده است و علاوه بر این نیز قرار است در برگزاری این مسابقات با کانون همکاری کند.


وی اظهار کرد: مسابقات قرآنی مدها متان به صورت حضوری ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه برگزار می‌شوند و تاکنون فعالان قرآنی و نوجوانان گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت در این مسابقات ثبت نام کرده اند.


عبدی نسب اضافه کرد: این مسابقات در رشته های مکبری، اذان، قرائت تقلیدی ترتیل و تحقیق و صحت قرائت نماز برگزار شده و فیلم های ضبط شده آن به منظور رقابت در بخش استانی در سامانه بچه های مسجد بارگزاری می شوند.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی