تفاهمنامه همکاری عقیدتی سیاسی ارتش با ستاد اقامه نماز امضا شد


تفاهمنامه همکاری عقیدتی سیاسی ارتش با ستاد اقامه نماز امضا شد

تفاهمنامه همکاری عقیدتی سیاسی ارتش و ستاد اقامه نماز توسط حجت الاسلام قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور امضا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز، این جلسه با حضور حجت الاسلام «محسن قرائتی» رییس ستاد اقامه نماز کشور، دکتر سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد نماز کشور و بنیاد مهدویت، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی رییس عقیدتی سیاسی ارتش به همراه جمعی از مدیران و معاونین روز یکشنبه ۷ آذرماه برگزار شد.

این همکاری در زمینه های آموزشی و پژوهشی،آموزش روحانیون، برگزاری دوره های آموزشی نماز و تفسیر قرآن و مهدویت دوساله بوده که از تاریخ ۷ آذرماه ۱۴۰۰ شروع و تا ۷ آذرماه ۱۴۰۲ ادامه دارد.

حجت الاسلام قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور، ضمن خوش آمد گویی به حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی رییس عقیدتی سیاسی ارتش و دیگر حاضران در جلسه درباره اهم فعالیت هایی که ارتش باید انجام دهد گفت: ارتش روی طلبه های جوان باید کار کند و آن ها را به شکل صحیح تربیت کند تا بتوانند پاسخ شبهات دینی را داده و در آینده مشکلی در پاسخگویی به سوالات نداشته باشند.

وی افزود: یکی دیگر از فعالیت هایی که ارتش باید انجام دهد این است که روی سربازهای خود به شکل صحیح کار کرده و پاسخ سوالات اعتقادی آن ها را بدهد؛زیرا اگر شبهات برای سربازان باقی بماند، آن ها در آینده دچار مشکلات اعتقادی می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی رییس عقیدتی سیاسی ارتش گفت: عقیدتی سیاسی ارتش آمادگی کامل دارد تا با ستاد اقامه نماز همکاری خوبی داشته باشد.

اجرای دوره های بلند مدت، میان مدت، کوتاه مدت آموزشی و مهارتی برای مخاطبین ارتش با استفاده از فرصت های سازمانی، تامین امکانات و تجهیزات مناسب جهت برگزاری دوره های آموزشی، انتشار و بارگذاری محتواهای (مکتوب و دیجیتال) دوره های آموزشی و برنامه های فرهنگی و تبلیغی ، تامین بودجه و هزینه های مورد نیاز دوره های آموزشی، مسابقات، گردهمایی ها و… ویژه مخاطبین ارتش، طراحی دوره های آموزشی، مهارتی و نشست های تخصصی و عمومی متناسب با نیاز مخاطبین ارتش، تامین اساتید و مدرسین واجد شراط جهت برگزاری دوره های آموزشی، صدور گواهینامه مشترک پایان دوره آموزشی و… از جمله تفاهمات این جلسه بود.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک