سی و یکمین جشنواره تئاتر رضوی در قوچان آغاز به کار کرد


سی و یکمین جشنواره تئاتر رضوی در قوچان آغاز به کار کرد

امروز سی و یکمین جشنواره تئاتر رضوان با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در قوچان افتتاح شد.

احمدرضا افشاری، دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی، در آئین افتتاحیه این جشنواره که در محل یادمان شهدای گمنام واقع در کوهستان پارک نشاط شهر قوچان برگزار شد، عنوان کرد: در این دوره از جشنواره تئاتر رضوان ۳۵ اثر دریافت شد که پس از بازبینی ۱۵ اثر به مرحله نهایی راه یافت.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط برگزاری جشنواره مقرر شد شیوه برگزاری این دوره از جشنواره به صورت حضوری و البته غیر متمرکز برگزار شود؛ به این صورت که هر نمایش در شهرستان محل تولید خود میزبان داوران جشنواره خواهد بود.

افشاری گفت: مراسم اختتامیه سی و یکمین جشنواره تئاتر رضوی نیز در شهرستان تربت حیدریه برگزار و به کار خود پایان خواهد داد.

در حاشیه افتتاح سی‌ و یکمین جشنواره تئاتر رضوی در قوچان نمایشگاه کاریکاتور هنرمند قوچانی، داوود هوشمند نیز افتتاح گردید.

اجرای نمایش غریبستان به کارگردانی پوریا قصابی از قوچان نخستین اجرای سی و یکمین دوره جشنواره تئاتر رضوان است که هم‌اکنون در حال اجراست.

سی و یکمین تئاتر رضوان از روز دوشنبه، هشت آذر ماه، آغاز شده و به مدت ۶ روز به صورت غیر متمرکز در شهرستان‌های قوچان، سبزوار، خوشاب، نیشابور، مشهد و تربت حیدریه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه