ثبت نام 511نفر از کانون های مساجد مازندران در پانزدهمین جشنواره «مدهامتان»


ثبت نام 511نفر از کانون های مساجد مازندران در پانزدهمین جشنواره «مدهامتان»

حجت الاسلام نعمتی از نام نویسی511نفر برای رقابت در مرحله استانی پانزدهمین جشنواره قرآنی«مدهامتان»، گفت: اعضای کانون های مساجد مازندران برای ثبت نام در سامانه بچه های مسجد به نشانی www.bachehayemasjed.ir تا30آذرماه ماه سال جاری فرصت دارند.

حجت الاسلام «رجب نعمتی قرا» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن دعوت از فعالان قرآنی استان مازندران درسه رده سنی زیر هفت سال، 7 تا 16 و 16 تا 30 سال برای نام نویسی در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان»، اظهار کرد: مرحله استانی این دوره از مدهامتان همانند سال گذشته از طریق بارگذاری اثر در سامانه بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.irبرگزار می شود.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران با بیان اینکه در این دوره از جشنواره رشته ها از 9 محور به 10 محور افزایش یافته که فرصت بهتری را برای کشف استعدادهای قرآنی فراهم می کند، افزود: هر فرد فقط مجاز به شرکت در یک رشته می باشد.

وی، قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی،مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی را رشته های این دوره از جشنواره اعلام کرد و گفت: سال گذشته به ازای ثبت نام هر 10 نفر از اعضا در این جشنواره 600 امتیاز به کانون فرهنگی هنری تعلق می گرفت اما امسال برای این مسابقات، یک بخش اضافه هم در نظر گرفته شده و هر کانونی به ازای نفرات مازاد این 10 نفر، امتیاز اضافه تر نیز می گیرد.

حجت الاسلام نعمتی قرا با بیان اینکه افرادی که در مرحله کشوری مسابقات مدهامتان در دو دوره گذشته(سیزدهم و چهاردهم) رتبه اول تا سوم را کسب نموده اند و یا در مسابقات سازمان اوقاف و امورخیریه در دو دوره گذشته (۹۸و۹۹) رتبه اول تا پنجم ملی یا بین المللی را کسب نمودند نمی توانند در همان رشته در پانزدهمین جشنواره مدهامتان شرکت نمایند، یادآورشد: هر یک از متسابقین به شرط کسب ۷۰درصد کل امتیازان می تواند به مرحله کشوری این جشنواره راه بیابد.

وی با بیان اینکه فایل های ارسالی باید به صورت تصویری بوده و چهره فرد متسابق قرآنی به طور کامل مشخص باشد،‌اضافه کرد: حداکثر زمان تلاوت ۵دقیقه و حجم اثر حداکثر ۳۰مگابایت باشد.

حجت الاسلام نعمتی با بیان اینکه علاقه مندان به شرکت در این دوره از جشنواره تا 30 آذرماه فرصت نام نویسی دارند، ادامه داد: ضبط فیلم به صورت افقی، بدون حرکت، بدون تدوین، بدون استفاده از میکروفن و سیستم صوتی و فقط با صدای بدون افکت قاری باشد.

پایان پیام/286

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی