آغاز برخورد زاکانی با دانه درشت‌های تخلفات ساختمانی/ برخورد با تخلفات مجتمع تجاری پالادیوم


آغاز برخورد زاکانی با دانه درشت‌های تخلفات ساختمانی/ برخورد با تخلفات مجتمع تجاری  پالادیوم

مدیریت شهری جدید در اقدامی نسبت به عملیات مسدودسازی و پلمب پل تردد هوایی و تونل زیرگذر مجتمع تجاری پالادیوم بر اساس حکم قطعی ماده 100 اقدام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ روز یکشنبه 7 آذر ماه با حضور عوامل اجرایی و حقوقی شهرداری عملیات مسدودسازی و پلمب پل تردد هوایی و تونل زیرگذر مجتمع تجاری "پالادیوم" بر اساس حکم قطعی ماده 100 اجرا شد.

حمید محمودی؛ شهردار ناحیه 2 منطقه 1 در تشریح جزئیات اجرای حکم مجتمع تجاری پالادیوم گفت: روز گذشته با حضور نیروهای اجراییات، حقوقی، اجرای احکام و عوامل اجرایی ناحیه دو، اقدام‌های لازم پیرامون مسدود شدن و مهروموم دو مسیر روگذر و یک مسیر زیرگذر انسان‌رو و ماشین‌رو مجموعه پالادیوم اجرا شد.

شهردار ناحیه 2 منطقه 1 تهران افزود: مسیر روگذر این مجموعه که محل اتصال قسمت شمالی و جنوبی بود در حال حاضر مسدود است تا با فراهم شدن الزامات فنی و اجرایی نسبت به جمع‌آوری و برچیدن شدن کامل آن اقدام مقتضی انجام شود.

محمودی ادامه داد: تخلفات مجتمع پالادیوم که به ماده 100 ارسال‌ شده بود در شعبه بدوی بعد از بررسی کارشناسی رای به جمع‌آوری و تخریب ساختمان جنوبی و جمع‌آوری تونل و پل هوایی داده شد که مالک این مجتمع نسبت به روی صادر شده اعتراض کرد و موضوع مورد تجدیدنظر قرار گرفت و اکنون با صدور روی نهایی، حکم اجرا شد.

گفتنی است یکی از شعارهای دوره جدید مدیریت شهری برخورد با تخلفات ساختمانی بود که این اقدام با دانه درشت‌ها آغاز شده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند