دردسر سارقین برای وزنه‌برداری کرمانشاه


دردسر سارقین برای وزنه‌برداری کرمانشاه

دبیر هیات وزنه برداری کرمانشاه از دستبرد سارقین به سالن وزنه برداری کرمانشاه و بوجود آمدن مشکلاتی برای تمرینات ورزشکاران این رشته خبر داد.

غلامرضا عجم در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به دستبرد سارقین به سالن وزنه برداری کرمانشاه، اظهار کرد: حدود دو ماه پیش سارقین با دستبرد به سالن وزنه برداری کرمانشاه واقع در مجموعه ورزشی تختی، بخشی از تجهیزات این سالن را به سرقت بردند.

وی افزود: سارقین با شکستن درب و پنجره سالن ضمن به سرقت بردن بخشی از تجهیزات سالن، برخی دیگر از تجهیزات را نیز تخریب کرده و شکستند.

دبیر هیات وزنه برداری کرمانشاه ادامه داد: متاسفانه سارقین به سیم ها و کابل برق این سالن ورزشی هم رحم نکردند و آن را به سرقت برده اند که این موضوع مشکلاتی را برای ادامه تمرینات ورزشکارانمان به همراه داشته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر باتوجه به اینکه سالن وزنه برداری کرمانشاه روشنایی ندارد، مجبوریم تنها تا ساعت 17 عصر فعالیت داشته باشیم، درحالیکه پیش از این تا ساعت 20 شب سالن برای تمرین ورزشکاران وزنه بردار باز بود.

عجم یادآورشد: از طرفی باتوجه به اینکه سارقین سیستم گرمایشی سالن را هم به سرقت برده‌اند، امکان استفاده از سالن در هر ساعتی امکانپذیر نیست و تنها در ساعات گرم روز قابل استفاده است.

وی با بیان اینکه پس از مکاتبات هیات با اداره کل ورزش و جوانان بخشی از تجهیزات به سرقت رفته مجددا خریداری شد، عنوان کرد: برای راه اندازی مجدد سیستم روشنایی و گرمایشی تنها سالن وزنه برداری کرمانشاه منتظر اقدام اداره کل ورزش و جوانان برای نصب آن هستیم تا بتوانیم دوباره فعالیت هایمان را به شکل عادی از سر بگیریم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق