ورزشکار دامغانی در انتخابی تیم ملی تیراندازی مقام دوم کشور را کسب کرد


ورزشکار دامغانی در انتخابی تیم ملی تیراندازی مقام دوم کشور را کسب کرد

سمنان- ایرنا- رئیس هیات جانبازان و معلولان استان سمنان گفت: محمود باقر نژاد، تیرانداز اعزامی به مسابقات انتخابی تیم ملی موفق به کسب مدال نقره این مسابقات شد.

نعمت الله نعمتی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: باقرنژاد ورزشکار دامغانی توانست با فاصله کم نسبت به نفر نخست رقابت‌ها، نقره مسابقات کشوری پاراتیراندازی در رشته تپانچه بادی را با رکورد ۵۵۹ کسب کند.

وی ادامه داد: همچنین با کسب این مدال و ثبت رکورد مورد نظر، این ورزشکار شایسته جواز ورود به مسابقات پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین را به دست آورد.

نعمتی اضافه کرد: در این دوره از مسابقات ‌انتخابی پاراتیراندازی، چهار نفر از ورزشکاران رشته تیراندازی جانبازان و معلولان برای شرکت در مسابقات اعزام شدند که محمود باقر نژاد و حسین بینائیان در رشته تپانچه بادی و محمد امینی و زهرا برناکی در رشته تفنگ بادی، در این رقابت ها حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: حسین بینائیان نیز در پایان رقابت خود، توانست به مقام پنجم دست پیدا کند و مسابقه برناکی و امینی نیز امروز و فردا پیگیری می‌شود.

رئیس هیات جانبازان و معلولان استان سمنان اظهار داشت: این دوره از مسابقات در سالن تیراندازی ۸۰ خط ورزشگاه آزادی تهران به مدت چهار روز، از تاریخ هفتم آذرماه آغاز و تا دهم آذرماه ادامه دارد.

به گزارش ایرنا،محمود باقرنژاد از پاراتیراندازان دامغانی در مسابقات جهانی العین امارات ۲۰۲۱، نیز مقام سوم بخش MQS مسابقات جهانی را در رشته تپانچه بادی ۱۰ متر کسب کرده است.

۳۸ هیات ورزشی در دامغان فعالیت دارند و چهار هزار نفر در این شهرستان بیمه شده ورزشی هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها