سامانه امداد هوشمند و کارآمد در سیستان‌ و بلوچستان راه‌اندازی می‌شود


سامانه امداد هوشمند و کارآمد در سیستان‌ و بلوچستان راه‌اندازی می‌شود

زاهدان- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان ‌و بلوچستان گفت: سامانه امداد هوشمند و کارآمد با هدف هوشمندسازی خدمات و در نتیجه مدیریت بهینه و تسریع در ارائه خدمات مطلوب در استان راه‌اندازی می‌شود.

سیدمهدی عبادی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: فرآیند پایش اطلاعات مددجویان از ششم آذر ماه در سراسر سیستان و بلوچستان آغاز شده و اطلاعات پایه برای ورود به سامانه جامع امداد هوشمند و کارآمد شامل کد ملی، کدپستی و شماره موبایل سرپرست خانوار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مددجویان می‌توانند از طریق نشانی soha.emdad.ir وارد سامانه امداد هوشمند و کارآمد شوند و نسبت به ثبت‌نام و درج اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند افزود: کاهش مراجعات به ادارات کمیته امداد، چابک شدن فرآیندها، حفظ کرامت مددجویان و خدمت‌رسانی سریع، عدالت در توزیع، شناسایی نیازمندی‌های واقعی و قابلیت‌های بالقوه خانواده، استفاده بهینه از منابع مالی و درآمدی با استفاده از ابزارهای علمی و پیشرفته و فناوری از جمله مزایای اجرای این سامانه است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان ‌و بلوچستان تصریح کرد: با راه‌اندازی این سامانه مددجو می‌تواند نیاز خود را در سامانه اعلام کند سپس درخواست بصورت سیستمی به مددکار مربوطه در اداره ارجاع و مددکار نسبت به برآورده کردن نیاز در حد امکانات موجود اقدام خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس