اکران آنلاین بسته جدیدی از فیلم کوتاه در گروه هنروتجربه


اکران آنلاین بسته جدیدی از فیلم کوتاه در گروه هنروتجربه

تهران- ایرنا- بسته فیلم کوتاه «108 دقیقه از یک قرن» از روز چهارشنبه 10 آذرماه توسط موسسه «هنروتجربه» اکران آنلاین می‌شود. 

به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا، بسته فیلم کوتاه «۱۰۸ دقیقه از یک قرن» که شامل ۶ اثر کوتاه است، از ساعت ۱۷:۰۰ روز چهارشنبه ۱۰ آذرماه در صفحه اختصاصی هنروتجربه در سایت هاشور به صورت آنلاین اکران می‌شود.

۶ فیلم کوتاه انبار ساخته حسین ترک‌جوش، حفره به کارگردانی زهرا ترکمنلو، بعدی ساخته سعید صادقی سرارودی، نیستن به کارگردانی علی میانجی، راحانا ساخته کاظم دانشی و من او نیستم به کارگردانی پویا مامقانی پیش از این در قالب بسته «۱۰۸ دقیقه از یک قرن» اواخر بهمن ۹۹ در سینماهای هنروتجربه روی پرده رفته بود.

فیلم کوتاه ۲۴ دقیقه‌ای راحانا به کارگردانی کاظم دانشی درباره دختر تک تیرانداز سوری به نام راحانا است که توانسته است تعداد زیادی از نیروهای داعش را به هلاکت برساند.

هم‌چنین نیستن ساخته علی میانجی که مدت زمان آن ۱۵ دقیقه است، درباره دختری به نام مژگان است که به دنبال راهی برای خروج از ایران می‌گردد و در عین حال پیرمردی به نام رستم در حال زنده نگه داشتن نام ایران است.

فیلم کوتاه ۱۵ دقیقه‌ای انبار اثر حسین ترک‌جوش داستان کارگرهای افغانستانی است که غیرقانونی وارد کشور شده‌اند و در یک انبار ضایعات کاغذ مشغول به کار هستند تا این‌که در بین آن‌ها قتلی رقم می‌خورد و همه را به چالش می‌کشاند.

فیلم کوتاه ۱۰ دقیقه‌ای حفره به کارگردانی زهرا ترکمنلو درباره سربازی است که برای جمع کردن غنیمت وارد یک کمپ جنگی می‌شود و ناخواسته مرتکب اشتباهی می‌شود و بُعد منفی درونش را بر می‌انگیزد.

فیلم کوتاه ۱۵ دقیقه‌ای بعدی ساخته سعید صادقی سرارودی نیز درباره یک عکاس است که همه مشتریان خود را به یک شکل درآورده و از آن‌ها عکس می‌گیرد اما در مواجهه با یک مشتری دچار مشکل می‌شود.

این ۶ اثر پیش از این در جشنواره های متعددی شرکت کرده و موفقیت‌هایی را کسب کرده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس