وحدت محور فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان است


وحدت محور فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان است

حجت‌الاسلام پودینه گفت: قرآن و مسجد، محور وحدت ما هستند بر همین اساس ما فعالیت‌ها و نشست‌ها را در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سیستان و بلوچستان با موضوع تقویت وحدت برگزار می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین «امیرمهدی پودینه» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه 1401 باب کانون فرهنگی هنری در مساجد استان سیستان بلوچستان فعالیت دارند، اظهار کرد: این کانون ها هم در مساجد شیعیان و هم در مساجد برادران اهل سنت ما فعال شده اند.

مسئول ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سیستان و بلوچستان افزود: مقام معظم رهبری می فرمایند سیستان و بلوچستان پایتخت وحدت اسلامی در کشور ما است بر همین اساس ما در این کانون ها فعالیت های وحدت آفرین را محور برنامه های خود قرار داده ایم.

وی اضافه کرد: قرآن و مسجد، محور وحدت ما هستند بر همین اساس ما فعالیت ها و نشست های مان در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سیستان و بلوچستان را با موضوع تقویت وحدت برگزار می کنیم.

پودینه ادامه داد: نتیجه این برنامه ها به شکل ویژه خود را در برگزاری همایش منادیان وحدت نشان داد که دکتر اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آن شرکت کرد. برگزاری این همایش ها و چنین برنامه هایی موجب شده تا کانون های فرهنگی هنری مساجد محور وحدت در این استان شده است.

وی با بیان اینکه جذب نوجوانان و جوانان محور فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور است، خاطرنشان کرد: وقتی ما توانستیم نسل جوان را از کف خیابان به مساجد بیاوریم، این یعنی کادرسازی و تربیت نیرو برای انقلاب اسلامی. رویداد ملی فهما که عمدتا دربستر فضای مجازی انجام می شود، تلاش می کند نسل جوان بااستعداد را جذب و آنها را برای آینده نظام جمهوری اسلامی تربیت کند.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش