کشف 228 دستگاه خودروی سرقتی در طرح مبارزه با سارقان وسایل‌نقلیه


کشف 228 دستگاه خودروی سرقتی در طرح مبارزه با سارقان وسایل‌نقلیه

رئیس پلیس آگاهی از کشف 228 دستگاه خودرو و 126 دستگاه موتورسیلکت در آبان ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار محمد قنبری ضمن تشریح اجرای دومین مرحله از طرح عملیاتی مبارزه با سارقان وسایل‌نقلیه، اظهار کرد: این طرح با هدف شناسایی و بازداشت سارقان وسایل‌نقلیه در آبان ماه سال جاری در استان‌های هدف به مرحله اجرا درآمد.

رئیس پلیس آگاهی افزود: در طول مدت اجرای طرح، 228 دستگاه خودرو و 126 دستگاه موتورسیلکت به همراه 2 هزار و 596 قلم لوازم و محتویات خودرو کشف و تعدادی از سارقان که بیشتر آنها سابقه‌دار بودند، نیز دستگیر و برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به افزایش 90 درصدی سطح کشفیات لوازم و محتویات خودرو نسبت به طرح قبلی، تصریح کرد: دلایل متعددی در موفقیت این طرح نقش داشته است که از جمله آن می‌توان به همکاری مناسب عوامل تجسس کلانتری‌ها و تعامل سازنده صنوف اشاره کرد.

وی همچنین کنترل بازارهای غیررسمی خرید و فروش کالا را گام مهمی در قطع زنجیره سرقت دانست و تأکید کرد: در صورتی که سارق نتواند کالای سرقتی را به فروش برساند و هرگونه امکان خرید و فروش از مالخر نیز سلب شود، عملاً آمار وقوع سرقت نیز کاهش می‌یابد.

قنبری خاطرنشان کرد: انجام اقدامات مقابله‌ای در برخورد با سارقان خودرو و خریداران اموال مسروقه ادامه داشته و نتایج آن به طور مستمر به عموم مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم خطرناک و خونسردانه سرقت کابل های برق در خرمشهر / سارق جوان زمینگیر شد + عکس