مجوز آموزش حضوری 70درصد مدارس آبادان صادر شد


مجوز آموزش حضوری 70درصد مدارس آبادان صادر شد

آبادان - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت: 70 درصد واحدهای آموزشی این شهرستان با ارزیابی صورت گرفته از سوی دانشگاه علوم پزشکی آبادان مجوز فعالیت آموزش حضوری را دریافت کردند.

حبیب اله رمضانی دوشنبه حاشیه برگزاری بیست و سومین تمرین سراسری زلزله و ایمنی در دبیرستان دخترانه حضرت مریم (س) آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:صدور مجوز بازگشایی حضوری مدارس منوط به تکمیل و ارائه چک‌لیست‌های بهداشتی بر اساس اطلس آموزشی است.

وی افزود:براساس برنامه ریزی انجام شده به تدریج به سمت بازگشایی حضوری مدارس حرکت می‌کنیم ضمن اینکه فعالیت‌ آموزشی و تربیتی به صورت ترکیبی در فضای مجازی و به صورت حقیقی و حضوری در مدارس منطقه در حال انجام است.

رمضانی بازگشایی مدارس به صورت آرام و با هماهنگی ستاد ملی کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی دانش آموزان اعلام کرد و افزود:ایمنی و سلامت دانش آوزان در اولویت است و بر این اساس در مرحله اول مدارس با درصد کمی از دانش‌آموزان بازگشایی شدند.

وی ادامه داد:در تلاش هستیم در پایه‌های تحصیلی خاص و دانش آموزانی که از وسایل هوشمند و تبلت در اختیار ندارند در هفته یک روز و حداکثر ۲ تا ۳ سه روز به صورت حضوری در مدارس کلاس تشکیل شود.

مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت:از تعداد۲۴ هزار و ۴۸۷ دانش آموز هدف واکسناسیون کرونا تعداد ۱۸ هزارو ۴۳۴ نفر دُز اول معادل ۷۵درصد و ۱۰ هزار و ۶۳۰ نفر معاول ۴۳ درصد دُز دوم واکسن را تزریق کردند که پیش بینی می‌شود تا هفته آینده پوشش دُز دوم به بالای ۷۰درصد برسد.

وی به پرداخت ۶ میلیارد ریال سرانه بهداشتی بین مدارس نیازمند برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی اشاره کرد و افزود: شاخص‌های فاصله گذاری اجتماعی، تهویه مناسب فضا و رعایت نکات بهداشتی برای بازگشایی مدارس در آبادان مورد تاکید قرار گرفته است.

مجوز آموزش حضوری 70درصد مدارس آبادان صادر شد

به گزارش ایرنا بیست و سومین مانور سراسری زلزله و ایمنی با شعار "مدرسه ایمن، جامعه تاب‌آور" باهدف ارتقای آگاهی دانش‌آموزان و خانواده‌های ساکن در اطراف مدرسه با رویکرد خروج اضطراری و پناهگیری با حضور برخی از مسوولان محلی و ارگان‌های خدمات رسان از جمله آتش‌نشانی‌هلال احمر و اورژانس در دبیرستان دخترانه حضرت مریم (س) آبادان برگزار شد.

به گزارش ایرنا ۶۳ هزار و ۸۲۰ نفر جمعیت دانش آموزی آبادان است. سه هزار و ۱۰۰ معلم کار تدریس این دانش‌آموزان را به عهده دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت ال نود امروز در بازار چقدر شد؟