باند مسلح قاچاق مواد مخدر در سیستان و بلوچستان متلاشی شد


باند مسلح قاچاق مواد مخدر در سیستان و بلوچستان متلاشی شد

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی یک باند مسلح و سازمان‌یافته قاچاق مواد مخدر را که قصد انتقال 2 محموله بزرگ مواد افیونی از ایرانشهر و خاش به مرکز کشور را داشتند شناسایی و متلاشی کردند.

سردار احمد طاهری روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در همین رابطه ظهر روز گذشته مأموران انتظامی خاش یک تیم از این باند مسلح را که به وسیله یک دستگاه وانت تویوتا و یک دستگاه پژو ۴۰۵ حوالی روستای شیرآباد خاش در حال انتقال محموله مواد مخدر بودند رویت و به آن‌ها دستور ایست دادند.
وی تصریح کرد: سوداگران مرگ به محض مشاهده مأموران انتظامی به سمت خودروهای پلیس تیراندازی و پس از یک ساعت درگیری شدید با رها کردن خودروهای حامل مواد به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در نهایت با تلاش مأموران یک نفر از سوداگران مرگ دستگیر و خودروهای حامل مواد توقیف شد خاطرنشان کرد: در ادامه این عملیات بعدازظهر دیروز مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر نیز با یک تیم دیگر از این باند مسلح، که به وسیله ۲ دستگاه وانت تویوتا در یکی از محورهای فرعی شهرستان مذکور در حال انتقال محموله مواد افیونی بودند درگیر شده که در نهایت با متواری شدن سوداگران مرگ به سمت نخلستان‌های اطراف هر۲ خودروی حامل مواد مخدر آن‌ها توقیف شد.
وی با اشاره به دستگیری یک سوداگر مرگ، توقیف چهار دستگاه خودروی حامل مقادیر زیادی مواد مخدر و کشف مقادیری سلاح و مهمات در نتیجه این ۲ عملیات تصریح کرد: متأسفانه طی درگیری شدید مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خاش با قاچاقچیان مسلح ۲ مأمور پلیس شهرستان مذکور مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند.
سردار طاهری با اشاره به تلاش پلیس برای دستگیری اشرار مسلح متواری شده خاطرنشان کرد: اطلاعات تکمیلی در این خصوص و همچنین میزان مواد کشف شده متعاقبا اعلام خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت