20 سارق با 85 فقره سرقت در بیرجند دستگیر شدند


20 سارق با 85 فقره سرقت در بیرجند دستگیر شدند

سرپرست پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: 20 سارق با 85 فقره سرقت در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با همکاری مشترک ماموران انتظامی بیرجند در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ محمد رضا بازدیدی اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی خراسان جنوبی با همکاری مشترک ماموران انتظامی بیرجند با در نظر گرفتن بخش عمده‌ای از سرقت‌های متعدد در این شهرستان و به منظور کاهش آن، طرح ارتقای امنیت اجتماعی و ایجاد آرامش روانی را اجرا کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی، ۲۰ سارق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

سرپرست پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: متهمان در بازجویی پلیسی به ۸۵ فقره سرقت خود اعتراف کردند و همچنین یک خودرو و یک موتورسیکلت سرقتی از سارقان دستگیر شده، کشف شد که پس از سیر مراحل قانونی به مالکان آن بازگردانده شد.

وی با بیان اینکه در این طرح ۲۰ متهم دستگیر و به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند اظهار داشت: پلیس با اجرای طرح‌های مختلف در سطح خراسان جنوبی به دنبال احساس امنیت پایدار بیشتر برای شهروندان است و مشارکت اجتماعی و کاربردی کردن هشدارهای انتظامی و آموزش‌های همگانی ضامن پایداری و ثبات امنیت و پیشگیری از سرقت است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تعطیلی مدارس تهران و کرج فردا شنبه 1 اردیبهشت 1403؟