برگزیدگان مسابقات قرآن خراسان رضوی مشخص شدند


برگزیدگان مسابقات قرآن خراسان رضوی مشخص شدند

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از اعلام برگزیدگان مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی در رشته دعاخوانی و تفسیر خبر داد.

جعفر حسینی اظهار کرد: مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی در رشته‌های حفظ کل، ۲۰، ۱۰ و پنج جزء قرآن، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل به صورت ارتباط زنده تصویری و رشته‌های همسرایی و همخوانی قرآن کریم به صورت ضبط اثر از ۲۰ تا ۲۵ شهریور ماه برگزار شد.

وی افزود: به جهت رعایت حال و سلامت شرکت‌کنندگان رقابت‌های رشته دعاخوانی از ۲۷ تا ۲۹ شهریور با حضور ۵۵ مسابقه‌ دهنده در سه روز و پنج محور در شهرستان‌های نیشابور، سبزوار، کاشمر، تربت حیدریه و مشهد به صورت ضبط اثر و رشته تفسیر ۱۱ مهر ماه به صورت مجازی با حضور ۸۴ مسابقه‌دهنده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف امور خیریه خراسان رضوی حسینی در خصوص برگزیدگان رشته دعاخوانی و تفسیر تصریح کرد: برگزیدگان مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی در رشته دعاخوانی بنت‌الهدی شایق، عفت یزدی، مریم کله‌چاهی در بخش خواهران و حمیدحسینی، حسن نحوی و عزیزالله مجیدی‌نژاد در بخش برادران هستند.

وی با بیان اینکه در تفسیر شیعیان، مجید غلامی، سید ابوالفضل علوی، عباس الهی‌پارسا، الهه زنگنه، زینب آذرخشی ریحانی و مینا کوشکی در دو بخش برادران و خواهران برگزیده شده‌اند، اضافه کرد: در تفسیر اهل تسنن، هاشم وحیدیان و ادریس واحدی نفرات برتر این رشته بوده‌اند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس