مدارس خوزستان در برابر زلزله، ایمنی لازم را دارند


مدارس خوزستان در برابر زلزله، ایمنی لازم را دارند

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: مدارس خوزستان با استفاده از الگوهای استاندارد ایمنی، مقاومت لازم در برابر خطرات ناشی از زلزله را دارند.

کورش مودت در حاشیه بیست و سومین مانور سراسری زلزله و ایمنی که امروز (۸ آذرماه) در مدرسه شیخ انصاری اهواز برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد آمادگی، سرعت عمل و واکنش به موقع در برابر بحران ناشی از زلزله بین دانش‌آموزان، اصلی‌ترین هدف برگزاری مانورهای این چنینی است زیرا مدرسه به عنوان کانون تحولات فرهنگی، نقش بسزایی در تحقق ارتقای آگاهی‌ها در خصوص برنامه‌های آمادگی در برابر زلزله دارد.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به برگزاری این مانور در ۳۲۵ واحد آموزشی و به صورت همزمان در سراسر استان خوزستان، افزود: دانش‌آموزان به عنوان سفیران فرهنگی، نقش مهمی در ایجاد آمادگی آحاد جامعه در برابر بحران‌های ناشی از بلایای طبیعی ایفا می‌کنند و برگزاری مانور آمادگی، اولین و مهمترین گام در تحقق جامعه تاب‌آور در کشور است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: بی‌شک تحقق جامعه تاب‌آور تنها با داشتن مدرسه ایمن در بستر تعلیم و تربیت امکان‌پذیر خواهد بود.

وی افزود: مدارس خوزستان با استفاده از الگوهای استاندارد ایمنی، مقاومت لازم در برابر خطرات ناشی از زلزله را دارند که این موضوع، ناشی از راهبردهای استاندارد مجموعه نوسازی استان خوزستان و شایسته تقدیر و تشکر است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»